کد خبر ۴۲۳۵۷ ۱۸۰۴ بازدید انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در قم ؛

خط ارزشی ؛ خط ولایت و امامت است

اسدالله بادامچیان اظهار داشت : در خط ارزشی جایی برای افراد عافیت طلب، مثل ابوموسی اشعری‌ها، شریح ها و ... نیست، حتی اگر این‌ها شعارهای ارزشی بلندی هم بدهند، ارزشی نیستند، و این شعارها برای رسیدن به قدرتی متعفن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اسدالله بادامچیان ظهر دیروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم اظهار داشت: موضوع دو مدیریت توامان در انقلاب اسلامی و در نظام جمهوری اسلامی است، قطعاً هر جامعه ای نیاز به مدیریت دارد.

وی افزود: اگر در رأس یک مجموعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی یک مدیر قوی و مسلط باشد بسیار تفاوت خواهد کرد، تا یک مدیر ضعیف و ناقص چون سبب انحراف و به قهقرا رفتن می‌شود.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مدیریت ناکارآمد مدیریت شاه سلطان حسینی می گوییم که سلسله صفویه را منقرض کرد و کشور را دچار نابسامانی کرد، و مدیریت قوی مثل مدیریت نادرقلی میرزااست.

بادامچیان افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب آرمانی و عقیدتی است چه در زمان پیامبر اسلام (ص) و چه در امتداد آن و در زمان ما قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی، وقتی هدف نهایی ارزش الهی باشد، پس حرکت به سمت هدف هم ارزشی خواهد بود.

وی بیان کرد: در خط ارزشی جایی برای افراد عافیت طلب، مثل ابوموسی اشعری‌ها، شریح ها و .... نیست، حتی اگر این‌ها شعارهای ارزشی بلندی هم بدهند، ارزشی نیستند، و این شعارها برای رسیدن به قدرت است، البته قدرتی که متعفن است.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود: در کنار خط ارزش گرایی خط اداره جامعه بر اساس مدیریت مردم گرایی اسلامی است، یعنی در کشور ما هر شخص با هر تفکر و عقیده ای عضوی از این کشور است. بنابراین از حق شهروندی برخوردار است.

بادامچیان عنوان کرد: در امر حاکمیت اسلامی اجبار نیست چه برسد به اکراه، و آزادی کامل وجود دارد و هر کس می‌تواند به راحتی نظرات خود را آزادانه مطرح کند البته در چارچوب قانون و به دور از توهین و بی احترامی.

 وی تصریح کرد: حاکمیتی که حتی به بنی صدر هم اجازه داد به عنوان نامزد انتخابات شرکت کند و به زور مانع از حضور وی نشد و این اجازه را به مردم می‌دهد که خودشان انتخاب کنند و خودشان تجربه کنند، ولی اگر مردم دیدند شخصی که انتخاب کرده‌اند از مسیر منحرف شد مردم خودشان شخص را بیرون می‌کنند.

 قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: خط ارزشی، خط ولایت و امامت است و خط انجام تکلیف شرعی است، امام خمینی (ره) حرکت ارزشی را با توده‌های مردم شروع کرد و از درون این حرکت تمام مردمی که این تمام مردمی بودن نیز یک ارزش است احزاب و گروه‌های مختلفی شکل گرفت و در جلسه ای که حضرت امام داشتند بیان فرمودند با مردم زیادی که متحد نیستند امان زمان (عج) ظهور نمی‌کند و باید با هم متحد شده و ائتلاف تشکیل دهید که از دل این حرف حزب موتلفه تشکیل شد.

منبع: تسنیم