کد خبر ۴۲۴۱۹ ۱۸۹ بازدید انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹

سارق سابقه‌دار طلاهای کودکان در اراک دستگیرشد/اعتراف به۱۴موردسرقت

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که به اتهام سرقت طلای کودکان در استان قم دوران محکومیت خود راسپری می کرد و در اراک طلاهای ۱۴دختر خردسال راسرقت کرده بود توسط پلیس استان دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه پلیس، کیومرث عزیزی اظهار داشت:‌ در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا از دختربچه های خردسال در محله های مختلف شهر اراک، بررسی موضوع به صورت تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات، مشخصاتی از فرد سارق به دست آمد و موضوع به تمامی تیم های گشت انتظامی پلیس اعلام شد.

عزیزی اضافه کرد: سرانجام چند روز پیش، تیمی از گشت های انتظامی شهرستان اراک موفق شدند این فرد را که دقایقی قبل از دستگیری، اقدام به سرقت طلاهای دختری خردسال کرده بود، در یکی از محله های شهر اراک شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در بازرسی از وسایل همراه این فرد تعدادی النگوی بریده کشف شد و در همان مراحل اولیه تحقیقات، متهم به چند فقره سرقت از طلاجات کودکان اعتراف کرد و برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارق مورد نظر به انجام ۱۴ فقره سرقت در شهر اراک اظهار داشت: متهم در ادامه روند تحقیقات کارآگاهان پلیس و با مشاهده دلایل و مستندات موجود به جرایم خود اعتراف کرد و بیان داشت که به دلیل سرقت طلاجات کودکان در استان قم دستگیر شده و دوران محکومیت خود را می گذرانده که بعد از گرفتن مرخصی از زندان دیگر خود را معرفی نکرده است.

وی ادامه داد: متهم در اعترافات خود اذعان داشت با توجه به اینکه در شهرستان قم وی کاملا مورد رصد پلیس بودم، با موتورسیکلت به شهر اراک آمده، طلاجات دختربچه های خردسال را سرقت می کردم و پس از انجام سرقت در اسرع وقت به استان قم بازمی گشتمو

عزیزی یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد و تحقیقات تکمیلی از وی همچنان ادامه دارد.