کد خبر ۴۲۴۲۶ ۲۱۰ بازدید انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱
رئیس هیئت بدمینتون استان قم در گفتگو با مهر:

تیم بدمینتون بانوان قم در لیگ دسته دوم کشور شرکت می‌کند

قم - رئیس هیئت بدمینتون قم با بیان این که تیم بدمینتون بانوان قم در لیگ دسته دوم کشور شرکت می‌کند گفت: هیئت بدمینتون همه ساله کمک سخت افزاری به بخش‌های تابعه می‌کند.

علی پنجه باشی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هیئت بدمینتون استان قم در فصل تابستان روزهای شلوغ و پرکاری در پیش رو دارد که برگزاری طرح‌های آموزشی برای دختران و پسران علاقمند به بدمینتون زیر نظر مربیان با تجربه هیئت بدمینتون در خانه بدمینتون استان قم یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های در پیش روی هیئت بدمینتون موضوع حضور تیم بدمینتون بانوان قم در مسابقات دسته دوم کشور است که در تدارک هستیم تا تیم جوان و آماده‌ای به این مسابقات اعزام شود اما وضعیت میزبانی هنوز مشخص نیست.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم در مورد برنامه قم برای میزبانی از اردوی استعدادیابی تیم های ملی پایه گفت: پیشنهاد برگزاری اردوی استعدادیابی کشوری در قم به پیشنهاد کمیته مربیان بود و فدراسیون بدمینتون این موضوع را به ما پیشنهاد داد. وقتی نفرات ما در اردو با رقیبان روبرو می‌شوند و نتیجه آن مدالی است که امیر علی موسوی و معین خاکی به دست می آورند.

پنجه باشی در مورد توسعه بدمینتون در بخش‌های تابعه قم بیان داشت: همه بخش‌های استان قم در گذشته از امکاناتی بهره‌مند شدند. در بخش جعفریه امکاناتی داده شد و حتی ورزشکارانی به مسابقات استانی آمدند. در بخش خلجستان نیز ۲ دوره مسابقه برگزار شد و هیئت بدمینتون در حد توان به بخش‌های تابعه کمک می‌کند. ما از مسئولان ورزش بخش ها خواسته‌ایم که رابط بدمینتون را به ما معرفی کنند و از این طریق همه ساله کمکی سخت افزاری به بخش‌ها می‌شود.

وی درباره وضعیت سالن مرحوم فرهمند به عنوان خانه بدمینتون عنوان کرد: در سالن فرهمند امکان انجام سایر رشته‌ها وجود ندارد و ورزش‌های توپی به دلیل نور سالن و شرایط خاص تهویه‌ای در این سالن نمی‌تواند اجرا شود و به همین دلیل ما نمی‌توانیم برای کسب درآمد بیشتر سالن فرهمند را به صورت سانس به سانس اجاره دهیم.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم تصریح کرد:  سالن فرهمند با بقیه سالن‌ها تفاوت زیادی دارد و درآمد این سالن فقط شهریه است و امیدواریم در مورد اجاره بهای این سالن از سوی اداره ورزش و جوانان با ما مساعدت شود.