کد خبر ۴۴۴۷۸ ۶۶۳ بازدید انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
در مسابقات بوکس نونهالان کشور؛

مشت زنان نونهال قمی صاحب ۲ مدال نقره شدند

قم - رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: در مسابقات بوکس نونهالان کشور مشت زنان نونهال قمی صاحب ۲ مدال نقره شدند.

مجید عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشت زنان نونهال استان قم در مسابقات کشوری در همدان موفق به کسب دو مدال نقره در اوزان ۳۲ و ۴۶ کیلوگرم شدند و بار دیگر نشان دادند بوکس قم در بخش پایه به پیشرفت چشمگیری رسیده است.

وی افزود: رقابت‌های بوکس قهرمانی نونهالان پسر کشور در همدان با معرفی نفرات برتر اوزان مختلف به اتمام رسید و تیم اعزامی استان قم موفق به کسب دو مدال نقره از این رقابت‌ها شد گرچه این ۲ مدال نقره می‌توانست خوشرنگ‌تر باشد.

 رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: حسین شعبان در وزن ۳۲ کیلو در حالی که با شکست بوکسور یزدی به فینال رسیده بود اما به علت تغییر زمان بازی‌ها و بی‌اطلاعی نماینده قم، شعبانی به این دیدار نرسید و با این حساب نایب قهرمان شد.

عباس‌زاده بیان داشت: علی یعقوب لو دیگر بوکسور قمی در وزن ۴۶ کیلوگرم با غلبه بر ورزشکار همدانی فینالیست شد و در دیدار فینال مقابل نماینده گلستان شکست را پذیرا شد و به مدال نقره بسنده کرد.

وی عنوان کرد: مسابقات بوکس انتخابی استان قم نیز شامگاه جمعه در خانه بوکس استان قم به پایان رسید و احمد رضایی، عباس چهره قانی، محمد مرادی سپهر، مرتضی حسینی، علی مرادی سپهر، حمید عرب خانی، اسماعیل محبی، محمد نصیری، محمدعلی شمس، محمد جواد نهاوندی و علی محبتی نفرات برتر این مسابقات بودند.

 رئیس هیئت بوکس استان قم تصریح کرد: این مسابقات باحضور ۵۸ ورزشکار از ۸ باشگاه استان قم برگزار شد و در حاشیه این مسابقات از جمعی از اصحاب رسانه تجلیل شد.