کد خبر ۴۴۵۵۳ ۸۹۴ بازدید انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
رفت تا شرمنده نباشد... ؛

ماموران شهرداری یک خانواده را از نعمت پدر محروم کردند/ لزوم عذرخواهی مسئولان شهرداری از شهروندان

اگر چه به گفته دادستان قم پرونده قضایی "فوت میوه‌فروش" قمی تشکیل شده است و "قتل عمد" در حادثه مطرح نیست ، با این وجود آنچه شاهدان و افکار عمومی دیده اند دست و پا زدن های مردی را باور می کند که تعهد داد، التماس کرد، مردم وساطتش را کردند اما این ماموران بودند که کوتاه نیامدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مبینا، میثم و محمد متین می دانند که دیگر پدرشان به خانه برنمی گردد. پدری که تا دیروز ظهر با دست های پینه بسته خود از کار و تلاش روزانه ناز بچه هایش را می کشید و با آن ها بازی می کرد امروز دیگر در جمع خانواده کوچکشان نیست. آن هم به خاطر یک ندانم کاری، یک تندروی، یک خشونت خارج از ساختار کاری، این پدر در جمع خانواده اش نیست به خاطر برخورد نامناسب ماموران سد معبر شهرداری.

این دفعه اول نبود که ماموران مقابله با سد معبر شهرداری باز هم خبر ساز شدند. یک روز صورت مادر یک خانواده را به جرم سد معبر سرخ می کنند و روزی دیگر با درگیری فیزیکی بساط یک دستفروش را نابود می کنند. روزی در اخبار از حمله ماموران شهرداری به کارواش می نویسند. این ها همه حداقل هایی است که در گوشه گوشه کشور بارها رخ داده اما این بار درگیری این ماموران در شهر قم فاجعه آفرید.
اگر چه به گفته دادستان قم پرونده قضایی "فوت میوه‌فروش" قمی تشکیل شده است و  "قتل عمد" در حادثه مطرح نیست. با این وجود آنچه شاهدان و افکار عمومی دیده اند  دست و پا زدن های مردی را باور می کند که تعهد داد، التماس کرد، مردم وساطتش را کردند اما این ماموران بودند که کوتاه نیامدند. و شد آنچه که نباید میشد. مرحوم مظفر عباسی  اگر چه به تشخیص پزشکی قانونی در بررسی‌های اولیه آثار ضرب‌وجرح ناشی از نزاع دیده نشده اما به نظر می‌رسد به دنبال نزاع لفظی، احتمالاً علت مرگ سکته قلبی بوده باشد.
پس از انعکاس اخبار و تصاویر این درگیری شهرداری در مقام ارائه توضیح در این باره حاضر شد. با وجود پاسخ های شهرداری و استناد به تصاویر و فیلم های موجود از لحظه درگیری  این راننده وانت میوه فروش اما با توجه به حضور تعداد زیادی از شاهدان عینی که به خاطر رفتار نامناسب ماموران شهرداری فرد مذکور را محق می دانند شایسته است که مدیران ارشد شهرداری در اقدامی سریع ضمن عذرخواهی از شهروندان بابت چنین اقداماتی از سوی ماموران این نهاد، با استعفای مدیر مربوطه حداقل مرحمی بر دل خانواده ای بگذارند.