کد خبر ۴۴۹۲۰ ۱۴۱۴ بازدید انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
به دلیل اتفاقات بازی با مقاومت البرز؛

دروازه‌بان تیم آتلیه طهران قم از کادر فنی و هواداران عذرخواهی کرد

قم - دروازه بان تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دلیل اتفاقات بازی با مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال از کادر فنی و هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، محمد دهقان دروازه بان تیم فوتسال آتلیه طهران قم در لیگ برتر فوتسال ایران در بازی اخیر این تیم برابر مقاومت البرز نمایش فنی بسیار خوبی داشت اما برخی حواشی سبب شد بین وی و کادر فنی اختلاف ایجاد شود.

دهقان در گفتگو با مهر اظهار داشت: به عنوان عضوی کوچک از تیم آتلیه طهران قم، از همه هواداران و دوستداران ورزش فوتسال بابت بازی با مقاومت البرز عذرخواهی می‌کنم و قول جبران می‌دهم.

وی افزود: سید وحید غیاثی سرمربی تیم آتلیه طهران برای تیم زحمات زیادی کشیده است و  شاید بسیاری از هواداران ندانند که من و هم تیمی‌هایم با وحید غیاثی روزهای تلخ و شیرین زیادی داشته‌ایم و وی همیشه از بازیکنان حمایت کرده است.

دروازه بان تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: وی زحمات زیادی برای من کشیده و اگر هم قرار باشد تنبیه شوم اطمینان دارم که وی، صلاح من را خواستار است. در جو و شرایط بازی با مقاومت البرز،  لحظه‌ای اشتباه کردم و دیر فهمیدم که از کنار زمین من را صدا می‌زنند.

دهقان بیان داشت: به دلیل آسیب دیدگی پا، کمی عصبی شده بودم و این آسیب دیدگی من را اذیت می‌کرد و این اضطراب را داشتم که توپ با محل آسیب دیدگی پایم برخورد کند و دیگر نتوانم بازی را ادامه دهم و همین مسئله تمرکز را از من گرفته بود.

وی با بیان این که در نیمه دوم بازی با مقاومت البرز از کفشی استفاده کرده که ۳ شماره از پایش بزرگ‌تر بوده است، عنوان کرد: از طرف همه بازیکنان تیم آتلیه طهران به هواداران قول جبران می‌دهم و از همه تماشاگران خوبمان می‌خواهم مثل همیشه پشتیبان تیم ما باشند.

دروازه بان تیم فوتسال آتلیه طهران قم درباره شعار برخی تماشاگرنماها در سالن شهید حیدریان تصریح کرد: اطمینان دارم آن نفرات انگشت شماری که علیه سرمربی تیم شعار دادند هوادار نیستند بلکه تماشاگرنما هستند در حالی که وحید غیاثی و حسین صبوری شناسنامه فوتسال قم هستند و همه آن‌ها را دوست دارند ضمن این که باید از سرپرست و مدیر عامل باشگاه تشکر کنم که پشت کادر فنی و بازیکنان بودند.