کد خبر ۴۵۳۱۹ ۴۲۸ بازدید انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۰
دبیر ستاد جشن‌های مردمی غدیریه:

هیئت‌ها در کاروان شادی غدیر در قم ثبت‌ نام کنند

دبیر ستاد جشن‌های مردمی غدیریه گفت: امسال با هیئت‌ها صحبت شده است تا هر 15 روز غدیر را برنامه داشته باشند تا اجرای برنامه‌ها هم باشکوه‌تر و هم گسترده‌تر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس شواخی عصر امروز در همایش شعائری ایام غدیریه که با موضوع احیای ایام (10تا25ذی‌حجه) و ضرورت کاروان شاد غدیر در مجتمع فرهنگی آموزشی امامزاده سید علی برگزار شد، با اشاره به اینکه باید برنامه‌هایی که در کشور در حل اجراست را معرفی کنیم، اظهار داشت: امسال در کشور بنا را بر این گذاشته‌ایم که بیشتر از سال گذشته به چند برنامه ازجمله بقاع متبرکه، حرم امام رضا(ع)، موضوع رسانه و برخی مراکز دیگر و به مناسبت‌های نهم تا بیست و پنجم ذی‌الحجه بپردازیم.

وی اثرات اجرای برنامه‌ها در جامعه را مدنظر قرار داد و افزود: اثرات اجرای این برنامه‌ها موضوع همگانی کردن غدیر خصوصاً شب و روز آن است.

دبیر ستاد جشن‌های مردمی غدیریه خاطرنشان کرد: شاد کردن مردم، نماز عید غدیر، صله‌رحم ازجمله برنامه‌های جهت دهنده کاروان شاد غدیر است.

وی ثبت‌نام هیئت‌ها در کاروان شادی غدیر را ضروری دانست و تصریح کرد: امسال با هیئت‌ها صحبت شده است تا هر 15 روز غدیر را برنامه داشته باشند تا اجرای برنامه‌ها هم باشکوه‌تر و هم گسترده‌تر باشد.