کد خبر ۴۶۹۴۶ ۱۲۳ بازدید انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۴
آیت الله صافی گلپایگانی:

آیت الله غروی عمر خود را در راه نشر معارف اهل بیت(ع) سپری نمود

آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت الله غروی، گفت: آن روحانی وارسته عمر مبارک خود را در راه اعتلای کلمة الله و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت(ع) سپری نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  آیت الله صافی گلپایگانی، در این پیام آمده است: جناب مستطاب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد غروی دامت تاییداته، رحلت عالم ربانی روحانی جلیل القدر خدمتگزار با اخلاص حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء مرحوم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد رضا غروی رضوان الله علیه را به جنابعالی و بیت محترم آن فقید سعید به ویژه آقازادگان محترم و دامادهای مکرم وی تسلیت می گویم.
در پیام آیت الله صافی گلپایگانی افزوده شده است: آن روحانی با اخلاق اسلامی و مکارم پسندیده و عمل نیک مردم را به معارف اسلام و مکتب حقه دعوت می نمود.
وی در پایان این پیام از خداوند متعال علو درجات برای آن عالم وارسته و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را مسالت نموده است.
آیت الله سید محمدرضا غروی از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه تهران و قم و والد آیت الله سید محمد غروی عضوشورای عالی حوزه های علمیه، عصر روز گذشته به دیار حق شتافت.