کد خبر ۴۷۵۷۹ ۱۲۸ بازدید انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱
با حضور آیت‌الله اعرافی

برترین‌های پلیس استان قم تجلیل شدند

برترین‌های پلیس استان قم با حضور آیت‌الله اعرافی تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، جلسه شورای اداری استان قم عصر امروز با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سید مهدی صادقی استاندار قم، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم، سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی قم و جمعی از مدیران استانی در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

در این جلسه، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با مرور آسیب‌هایی که یک سازمان را مورد تهدید قرار می‌دهد، اظهار داشت: طعمه پنداری مسئولیت در برابر امانت اندیشی یکی از مهم‌ترین این آسیب‌ها است، معنای این مسئله این است که گاهی کسی کار را انجام می‌دهد برای آنکه زندگی کند و کار را تابعی از زندگی و اداره زندگی می‌کند اما گاهی برعکس می‌شود و کسی که کار را اصل بداند و زندگی را تابعی از این اصل قرار دهد از الگوی انسانی فاصله گرفته‌ است.

آیت‌الله علیرضا اعرافی با بیان اینکه کاری که یک مدیر انجام می‌دهد امانت خداوند، مردم و نظام است، افزود: غفلت از این امانات مهم‌ترین آسیب‌های نظام است و طعمه اندیشی به معنای آن است که این سه رکن یعنی خداوند، مردم و نظام را مورد غفلت قرار دهیم.

فرمانده انتظامی استان قم نیز گفت: انتخاب رفتار خشن، سخت و گزنده مورد شماتت است و در دل و ضمیر افراد باید پلیس جایگاه داشته باشد، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسوخ در دل‌های مردم سبب شد تا پلیس جایگاه مناسبی داشته باشد.

سردار کاظم مجتبایی با بیان اینکه رفتار مبتنی بر اندیشه و عقلانیت سبب موفقیت نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران باید در تراز انقلاب اسلامی باشد و برای دستیابی به مدل موفق و دستیابی به جایگاه شایسته حتماً باید در عرصه‌های مختلف فعال بود تا بتوان به موفقیت دست‌یافت.

در پایان مراسم از برترین‌های پلیس استان قم تجلیل به عمل آمد.