کد خبر ۴۷۵۹۰ ۱۹۵ بازدید انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶
استاندار قم:

جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌ها مورد توجه مدیران قم باشد

قم - استاندار قم از تشکیل شورای سرمایه‌گذاری در قم خبر داد و گفت: مدیران قم موظفند در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های خود به مسئله جذب سرمایه‌گذار توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، سید مهدی صادقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، مدیران استان و جمعی از فرماندهان انتظامی استان در سالن معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت تأمین نظم و امنیت کشور و مرزها را برعهده دارد که با ایثار و از خودگذشتگی خود امنیت را به صورت پایدار برقرار کرده است.

وی گفت: اقتصاد با محوریت حفظ و حراست از مسائل محیط زیست به منظور حفظ آنها برای نسل‌های آینده در اولویت دولت قرار دارد.

استاندار قم ادامه داد: همچنین اشتغال، تولید و سرمایه‌گذاری از دیگر مسائلی است که دولت توجه ویژه‌ای به آن دارد.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران قم موظفند در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های خود به مسئله جذب سرمایه‌گذار توجه ویژه داشته باشند، افزود: به منظور اجرای صحیح این اقدامات در سطح استان، شورای سرمایه‌گذاری تشکیل شده و هرگونه سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌هایی که منتج به تولید می‌شود عملیاتی خواهد شد.

تشکیل تیم‌های بازرسی برای کمک به مدیران

صادقی گفت: خوشبختانه اعتبارات خوبی توسط دولت در زمینه ارتقا و حفظ اشتغال و همچنین تولید در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تیم‌های بازرسی به منظور حمایت و کمک به مدیران و مسئولان استانی تشکیل شده تا به خوبی نارسایی‌ها در سطح ادارات شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

استاندار قم اظهار کرد: لازم است کارکردهای استانی در سطح بالایی ارائه شود تا مورد قبول همگان قرار گیرد و استان قم را در وضعیت ممتازی قرار دهد.

وی ابراز کرد: از سازمان‌ها و دستگاه‌ها انتظار داریم که نسبت به جذب اعتبارات و سرمایه‌های ملی تلاش لازم را داشته باشند.