کد خبر ۴۷۶۰۴ ۲۷۵ بازدید انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
در پیامی به مناسبت تدفین شهدا در مدارس علمیه

آیت‌الله اعرافی: حوزه علمیه در ایثار و فداکاری گوی سبقت را ربوده است

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: امید داریم حوزه‌های علمیه که در ایثار و فداکاری در راه دین و اسلام گوی سبقت ربوده و با رایحه معنوی و دل‌انگیز و پر خیر و برکت این شهیدان عزیز بیش از پیش منشأ خیر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، در پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی به مناسبت تدفین شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم آمده است: سلام و درود بی‌پایان الهی بر مردان و رزمندگان بی‌نام ونشان این مرز پرگهر، که نام و نشان خویش را نثار کردند و سربلندی آفریدند. سلام بر دلیرمردان خداجویی که با نثار جان، امنیت و آرامش را به میهن عزیز ایران اسلامی هدیه کردند.

در ادامه این پیام تصریح‌شده است: اینک در ایام عاشورایی و شهادت آل الله(علیهم‌السلام)، که شمیم جان‌فزای ایثار و فداکاری، شهادت و جانبازی فضای میهن اسلامی را معطر کرده است، شاهد حضور پر خیر و برکت پیکر نورانی شهدای گمنام در میان سربازان با اخلاص امام زمان (عج)، طلاب و روحانیون ارجمند حوزه علمیه قم هستیم و یقین داریم چنانکه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) فرمودند: «پیکر مطهر و معطر شهیدان هرکجا آرام گیرد، یاد مبارک و آرام‌بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.»

در این پیام تصریح‌شده است: امید داریم حوزه‌های علمیه که در ایثار و فداکاری در راه دین و اسلام گوی سبقت ربوده و خود گلخانه‌ای عطرآگین از عطر شهادت و ایثار است با رایحه معنوی و دل‌انگیز و پر خیر و برکت این شهیدان عزیز بیش از پیش منشأ خیر گردد.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: از همه مسئولان و دست‌اندرکاران و طلاب و اساتید مکرم مدرسه مبارکه معصومیه در راستای پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت صمیمانه سپاسگزارم.