کد خبر ۴۸۰۵۱ ۲۵۱ بازدید انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
رئیس شورای شهر قم:

ساماندهی ورودی‌های شهر قم در اولویت شورای شهر قم است

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر قم یک ضرورت است، گفت: تلاش شورای شهر این است که متناسب با ظرفیت مالی پروژه‌ها را به سرانجام برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی  با بیان اینکه نیت و هدف شورای پنجم بر همدلی، وفاق و تلاش است، اظهار داشت: انگیزه خدمت در تک‌تک اعضای شورا وجود دارد که جای شکر گذاری دارد.

وی با بیان اینکه آنچه برای شورای پنجم اهمیت دارد افزایش اعتماد عمومی و حاصل شدن رضایت عمومی است، افزود: با مشکلات فراوانی مواجه هستیم یکی از مشکلات کمبود منابع مالی به جهت شرایط اقتصادی حال حاضر کشور است اینکه ساخت‌وساز کم شده و شهرداری‌ها بودجه دولتی ندارند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: امسال فقط برای مترو بودجه در نظر گرفته‌شده، البته تاکنون برای مترو نیز تاکنون مبلغی برای بودجه تخصیص داده نشده است.

جلالی گفت: بحث هسته مرکزی شهر یکی از مباحث جدی است که به جهت حمل‌ونقل ترافیک با مشکلاتی مواجه است، همچنین طرح جامع هسته حمل و ترافیک در دستور کار است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه ساماندهی ورودی‌های شهر قم یک ضرورت است، تصریح کرد: تلاش شورای شهر این است که متناسب با ظرفیت مالی پروژه‌ها را به سرانجام برساند، مترو و بلوار آیت‌الله بروجردی که امید است تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

جلالی بیان کرد: انتظار از دولت این است که سهمی را برای قم در نظر بگیرد که متناسب با شأن قم باشد، به مناسبت‌های مختلف که ورود زائر به قم بالا می‌رود امید است با تخصیص اعتبارات لازم بتوان مشکلات را حل کرد.

وی در پایان از آیت‌الله نوری همدانی خواست در ملاقات و دیدارهایی که با مسئولان نظام دارند بحث جایگاه قم را متذکر شوند.