کد خبر ۴۸۳۸۲ ۱۴۴۳ بازدید انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۳
در آستانه هفته بسیج دانش آموزی؛

مسئول جدید سازمان «بسیج دانش آموزی» استان قم معرفی شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم طی مراسمی در آستانه هفته بسیج دانش آموزی با حضور فرمانده سپاه استان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مراسم معرفی «محمد ذاکر» به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم، با حضور سردار «غلامرضا احمدی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام «احمد ولی زاده» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش و روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم و فرماندهان و مسئولان رده های بسیج استان در سالن شهید اخلاقی سپاه برگزار شد.

سردار «احمدی» و «شیخ الاسلام» سخنرانان این مراسم بودند که در سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت دانش آموز شهید «محمد حسین فهمیده» بر اهمیت و جایگاه سازمان بسیج دانش آموزی در تربیت همه جانبه دانش آموزان و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا تاکید کردند.

در پایان، با حضور مسئولان حاضر «محمد ذاکر» به عنوان فرمانده جدید سازمان بسیج دانش آموزی استان قم معرفی و با تقدیم هدایایی از خدمات چندین ساله «سید جواد میرهادی» مسئول قبلی این سازمان تجلیل شد.

ذاکر پیش از این مدیر ارشد سازمان بسیج فرهنگیان قم بود و میرهادی نیز به تازگی به عنوان معاون بازرسی سپاه استان قم منصوب شده است.