کد خبر ۴۸۸۶۲ ۲۰۰۴ بازدید انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۷
مسئول واحد مخابرات موکب خبر داد:

ثبت 7200 تماس تلفنی طی پنج روز در موکب اهالی قم

مسئول واحد مخابرات موکب حضرت فاطمه معصومه اهالی قم المقدسه: طی 5 روز بیش از 7200 تماس در واحد مخابرات موکب ثبت شده است که 60 درصد تماسها به موبایل بوده و 25 درصد تماس ها به استان قم گرفته شده است و مابقی برای شهرهای دیگر ایران به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی موکب حضرت فاطمه معصومه اهالی قم، احمد پارجه باف از کارشناسان سیستم های مخابراتی شرکت مخابرات  قم در گفت و گو با خبرنگار موکب با بیان اینکه پیش از عزیمت به کربلا، تمامی تدابیر جهت برپایی واحد مخابرات موکب پیش بینی و زمینه برقراری تماس تلفنی اندیشیده شده بود، اظهار کرد: با همکاری و همیاری شرکت مخابرات منطقه قم تجهیزات لازم تهیه و به کربلای معلی انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر تجهیزات، شرکت مخابرات منطقه قم هزینه تمامی تماس ها را بعهده گرفته تا زائران عزیز ساکن در موکب اهالی قم بدون دغدغه هزینه های برقراری تماس، بتوانند با عزیزانشان در ایران تماس بگیرند.

پارچه باف با اشاره به راه اندازی سیستم تلفنی Viop در محل موکب، افزود: 18 باجه تلفن با همکاری دیگر خادمان حسینی اربعین ایجاد کرده ایم تا دسترسی زائران آزاد و بی دردسر باشد و علاوه بر این نیز 8 خط تلفن داخلی جهت برقراری تماس بین واحدها و مدیریت راه اندازی تا روند خدمت رسانی به زائران تسریع شود.