کد خبر ۵۰۸۲۷ ۲۶۱ بازدید انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۷
سخنگوی شورای حزب کارگزاران:

اولویت اول جریان اصلاحات پرهیز جدی از اختلاف است

قم ـ ایرنا ـ سخنگو و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اولویت اول جریان اصلاحات درس گرفتن از گذشته و پرهیز جدی از اختلاف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، سید حسین مرعشی پنجشنبه شب در اولین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی استان قم افزود: امروز درعرصه سیاسی ایران، حمایت از دکتر روحانی به عنوان نماینده جبهه میانه رو و اصلاحات، بسیار اهمیت دارد.
وی تصریح کرد: باید حواسمان باشد که قرار نیست با برگزاری یکی دو انتخابات همه مشکلات برطرف شود، بلکه باید صبر و ایستادگی داشته باشیم و در صحنه بمانیم تا به تدریج بتوانیم سیاست ها را اصلاح کرده و در سایه نظام اسلامی مشکلات کشور در همه ابعاد برطرف شود
مرعشی دربخش دیگری از سخنان خود روحانیت را از گذشته تاکنون تأثیرگذارترین نهاد در جریان ها و عرصه های سیاسی کشورمان ذکر کرد و گفت: در این خطه مقدس(قم) همواره علما و بزرگانی همچون امام راحل حضور داشته اند که در عرصه سیاست کشور بسیار مؤثر بوده اند.
وی با بیان اینکه نهاد روحانیت در قانون اساسی نقش بسیار برجسته ای دارد، خاطرنشان کرد: فعالان و احزاب سیاسی در قم برای تأثیرگذاری در سیاست ایران اسلامی باید نقش و جایگاه روحانیان را به خوبی بشناسند و در این نهاد اثرگذار باشند و این انتظاری است که از قم می رود.
در این کنگره فعالان اصلاح طلب استان قم دیدگاه های خود را در خصوص مسائل کشوری و استانی بیان کردند.
8146 / 6133/ خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور **انتشار: جعفرمسلمی