کد خبر ۵۱۰۴۲ ۱۴۷ بازدید انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۱
مدیردارالقرآن کریم قم:

نوجوانان قرآنی در گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه موثر هستند

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر دارالقرآن کریم استان قم، نوجوانان قرآنی را مهمترین قشر جامعه برای نهادینه‌سازی فرهنگ قرآنی در جامعه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین عظیمی پیش از ظهر امروز در جشنواره قرآنی رحمت للعالمین در اداره کل تبلیغات اسلامی گفت: نوجوانان، آینده سازان کشور هستند و باید بیشترین سرمایه گذاری کشور در حوزه‎های فرهنگی روی این قشر انجام شود.
وی افزود: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش این کار انجام شده است و هدف آن شناسایی استعدادهای استان در زمینه قرائت قرآن است.
وی افزود: این جشنواره یک حرکت بسیار مفید و موثر در توسعه توانایی‎ها و مهارت‎های قرآنی است و قطعا می‎تواند نقش مهمی در فرهنگ سازی قرآنی داشته باشد.
مدیر دارالقرآن کریم استان قم بیان کرد: امیدواریم قرآنیان نوجوان در جامعه تاثیرگذار باشند و دوستان و همکلاسی ها و خانواده خود را نیز به سمت برنامه های قرآنی سوق دهند.
وی گفت: اگر این برنامه‏ها در استان‎های مختلف کشور برگزار می شود به برکت خون پاک شهدا و به برکت رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است که باید قدردان این بزرگان باشیم.