کد خبر ۵۲۴۰۹ ۱۲۷ بازدید انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
استاندار قم:

دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های دهه فجر خود را به استانداری اعلام کنند

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر گفت: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های افتتاحیه پروژه‌های خود در دهه فجر را به استانداری اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام خونین 19 دی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار انسجام و اتحاد ملی را مورد تاکید قرار دادند.

وی با اشاره به دفاع رهبر انقلاب از اعتراضات به حق مردم در ارتباط با مشکلات اقتصادی و اجتماعی گفت: رهبر انقلاب حساب افراد معترض را از اغتشاشگران جداد کردند.

استاندار قم افزود: مسؤولان استان نیز باید اتحاد و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند و ضمن توجه به مسائلی که به صورت عمومی مطرح می‌کنند، از هر گونه حرکات هیجانی برای دو دسته کردن مردم خودداری کنند.

صادقی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، ‌ارائه خدمات دولت در این ایام را موجب افزایش وابستگی مردم به نظام دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان پروژه‌های مورد بهره برداری خود در این ایام را به استانداری قم اعلام کنند.

وی مستند سازی عملکرد دستگاه‌ها را نیز خواستار شد و تصریح کرد: گزارشات مدیران دستگاه‌های اجرایی از عملکرد خود در ارزیابی‌ها تاثیرگذار خواهد بود.