کد خبر ۵۴۶۳۵ ۲۸۹ بازدید انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶
آیت الله نوری همدانی:

جای تاسف است که پول ما ارزان‌ترین پول در دنیا باشد/ مسؤولان فکری کنند

این مرجع تقلید اظهار کرد: جای تاسف است که پول ما ارزان‌ترین پول در دنیا باشد ، مردم از جهت معیشت و بیکاری و گرانی در مضیقه هستند. مسؤولان برای کاهش آن فکری کنند ، در برابر کارشکنی‌های فراوان دشمن نیز خواهیم ایستاد. چند تا زن را تحریک کرده‌اند که حجاب بردارند و فکر می‌کنند انقلاب سست شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله العظمی نوری همدانی گفت: راهپیمایی پرخروش و شکوهمند ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزت ملی لازم است و باید ثابت کنیم که همچنان حامی انقلاب هستیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی امروز در درس خارج خود گفت: این انقلاب با سرمایه‌گذاری زیادی به دست آمده است؛ برای این انقلاب خون هزاران شهید ریخته شده و با زحمات فراوانی ایجاد شده است.

وی افزود: در طول تاریخ علمای ما آرزوی تشکیل نظامی اسلامی داشتند و گاهی هم به میدان آمدند ولی شکست خوردند اما در زمان ما یک مجاهد فریادگر با شجاعت و اخلاص و توکلی که داشت موفق شد.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: معنای انقلاب این نبود که افرادی سر کار بیایند و عده‌ای کنار بروند؛ این انقلاب ریشه دارد و ریشه آن این است که حکومتی براساس قرآن و روایات بنا شده است و ما در صف اول مبارزه با اسرائیل و آمریکا قرار داریم.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه انقلابی بودن با تمایل به آمریکا و غرب، سازگار نیست بیان کرد: انقلاب مسئولیت سنگینی بردوش مسئولان گذاشته که باید در راستای گفتمان امام کار کنند زیرا مردم هم برای اجرای ارزش‌های اسلامی خون داده و تلاش کرده‌اند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: مسئولان باید فکری برای رفع فقر و بیکاری و ایجاد ارزانی داشته باشند؛ جای تاسف است که پول ما ارزان‌ترین پول در دنیا باشد که از دینار عراق هم خیلی پائین‌تر آمده است.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار کرد: امروز مردم از جهت معیشت و بیکاری و گرانی در مضیقه هستند و مسئولان باید برای کاهش آن فکری کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حفظ انقلاب از اوجب واجبات است و بر هر کسی در حد خود لازم است حمایت کند، اظهار کرد: در ۲۲ بهمن ما نشان خواهیم داد به دنیا که ۴۰ سال است با عزت ایستاده‌ایم و در برابر کارشکنی‌های فراوان دشمن نیز خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به برداشتن روسری توسط چند زن در تهران عنوان کرد: چند تا زن را تحریک کرده‌اند که حجاب بردارند و به اندازه ای خوشحال شده‌اند که فکر می‌کنند انقلاب سست شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حفظ انقلاب از اوجب و واجبات است اظهار کرد: راهپیمایی پرخروش و شکوهمند ۲۲ بهمن برای نشان دادن عزت ملی لازم است و باید ثابت کنیم که همچنان حامی انقلاب هستیم.

وی افزود: همه کارهای ما هم باید با تبعیت از ولایت فقیه و حول دستورات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای انجام شود.