کد خبر ۵۴۷۴۵ ۴۱۲ بازدید انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۴
فرمانده کل ارتش در قم :

راهپیمایی 22 بهمن روز تو دهنی به آمریکا و سعودی ها است/ دشمن ناامیدی و بی اعتمادی را در جامعه دنبال می کند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و آن را خندق دیگر خواند و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه روز تو دهنی به آمریکا، سعودی‌ها و رژیم صهیونیستی و همه دشمنان ایران است و یک مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد، اظهار داشت: در زمان شاه آمریکا نهایت سرمایه‌گذاری را در ارتش کرد و مخصوصاً نیروی هوایی را آماده کرده بود، فکر می‌کرد در لحظه‌های حساس و پایانی می‌تواند رژیم وابسته و منفور پهلوی را در ایران نگه دارد.

وی ادامه داد: اما همه چیز برعکس شد و درست مثل حضرت موسی که در خانه فرعون بزرگ شد و فرعون را از تخت به زیر کشید، نیروی هوایی هم که توسط آمریکا آموزش داده شده بود سرانجام ضربه نهایی را به آن رژیم زد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه در دفاع مقدس محور جنگ مسلحانه بود و جنگ روانی هم وجود داشت، افزود: در زمان مقابله با داعش جنگ مسلحانه و روانی هم تراز شدند.

دشمن ناامیدی و بی اعتمادی را در جامعه دنبال می کند

سرلشگر موسوی با بیان اینکه ابزار الکترونیک نظیر تلفن همراه و فضای مجازی سلاح جنگ دشمن هستند،افزود: باید اندیشید در برابر این سلاح جدید چه سپر دفاعی باید داشته باشیم و امروز ناامید سازی و بی‌اعتماد سازی دو هدف عمده است که دشمن طراحی کرده و روی آن کار می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای مقابله با کشورمان ابراز داشت: در جنگ جدید که ترکیبی است عملیات روانی و فضای مجازی خط مقدم است و دشمن تلاش می‌کند به‌وسیله گرانی و نارضایتی عمومی مردم اهداف خود را دنبال کند.

آمریکا عددی نیست که بخواهد با ملت ایران دست به گریبان شود

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: ما ملت توانایی هستیم و می‌توانیم همه مشکلاتمان را خودمان حل کنیم و آمریکا کسی نیست که بخواهد با شجره طیبه ملت ایران دست به گریبان بشود.
در تاریخ آمریکا تنها سیاهی و پلیدی وجود دارد

وی با بیان اینکه امروز دزدترین دزد عالم در دنیای معاصر آمریکا است، ابراز داشت: در تاریخ سیاه آمریکا هیچ نقطه و حرکتی دیده نمی‌شود که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد و آمریکا پر است از سیاهی و پلیدی و حرکات ضد مردمی.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی گام‌های بلندی برداشته و تداوم دارد و باید پرچم آن به دست صاحب اصلی امام زمان (عج) سپرده شود و 22 بهمن را پیروزی نخستین گام انقلاب می‌دانیم.

وی با بیان اینکه حفظ نظام واجب است، افزود: در ۲۲ بهمن با حضور پرشکوه خود در دهن ترامپ بزنید تا بدانند که ملت مؤمن و ولایتمدار ایران، ملتی هستند که آمریکا را در اریکه قدرتش سرکوب خواهد کرد و به امید خدا جشن پایان عمر صهیونیست را به چشم خواهیم دید.

راهپیمایی 22 بهمن روز تو دهنی به آمریکا و سعودی ها است

سرلشگر موسوی به ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و آن را خندق دیگر خواند و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه روز تو دهنی به آمریکا، سعودی‌ها و رژیم صهیونیستی و همه دشمنان ایران است و یک مصاف دوباره حق و باطل و اسلام و کفر است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دشمن برنامه‌ریزی زیادی برای فضای مجازی کرده است، افزود: دیروز سلاح جنگ توپ و تانک بود و امروز فضای مجازی سلاح جنگ است که دشمن تلاش می‌کند به‌وسیله این فضا به مقابله با انقلاب اسلامی بپردازد.

وی با بیان اینکه ما ملت بزرگی هستیم که توانایی زیادی داریم و به کوری چشم دشمن می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم،گفت: آمریکا سگ کی باشد که بخواهد با شجره طیبه ملت ایران دست‌به‌گریبان شود، دشمن به قدرت دفاعی ملت ایران حساس است و برخلاف عرف دیپلماتیک جهان رئیس‌جمهور آمریکا افراد را دعوت کرده و به آن‌ها ناهار می‌دهد تا اذهان را علیه ملت ایران متحد کند.