کد خبر ۵۴۹۹۵ ۱۲۲ بازدید انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸
آیت‌الله مقتدایی در گفت‌وگو با فارس:

مردم در راهپیمایی امسال برای انقلاب سنگ‌تمام گذاشتند/ مسئولان در مقیاس حضور مردم به رفع مشکلات اقتصادی بپردازند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشته و به تعبیر مقام معظم رهبری آن را تماشایی کردند، گفت: لازم است مسئولان در همین مقیاس به رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم بپردازند.

آیت‌الله محسن مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به بازتاب‌های راهپیمایی 22 بهمن امسال که به تعبیر مقام معظم رهبری تماشایی بود، اظهار داشت: به نظر بنده نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و موردعنایت ویژه پروردگار و موردحمایت حضرت صاحب‌الزمان (عج) است. 

آیت‌الله مقتدایی شاهد این مثال را هدایت قلوب مردم دانست و ادامه داد: ما از این ملت عزیز و متعهد، متدین و شجاع تقدیر و تشکر می‌کنیم، چراکه آن‌ها نشان دادند به اسلام، رهبر انقلاب علاقه داشته و تابع ولایت‌فقیه هستند. 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سنگ‌تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: جمعیت امسال از همه‌سال‌ها بیشتر و شور، شعف و اشتیاق مردم نیز افزون‌تر بود و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، راهپیمایی امسال تماشایی شد. 

وی بابیان اینکه مسئولان در قبال این مردم وظیفه‌دارند و نباید دچار غفلت شوند، تصریح کرد: درست است که این حضور مردمی در حمایت از انقلاب اسلامی صورت گرفت، اما به‌طورقطع، کمبودها و نقایصی نیز ازلحاظ اقتصادی، معیشتی و وضعیت بیکاری وجود دارد که باید برطرف شود. 

آیت‌الله مقتدایی تأکید کرد: وقتی‌که مردم این‌چنین از نظام اسلامی حمایت می‌کنند، مسئولان نیز باید در همین مقیاس با قبول مسئولیت به رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بپردازند.