کد خبر ۵۵۰۶۲ ۲۰۸ بازدید انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴

قم| صبای قم در چند قدمی لیگ دسته دو

صبای قم با گلباران شدن برابر نماینده سیرجان در چند قدمی سقوط قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال کشور رسانه‌های مختلف در مورد بی مدیریتی و نتایج ضعیف صبا قلم‌های بسیار زدند تا حدی که دیگر این مسئله در قم به موضوعی طبیعی تبدیل شد و اغلب رسانه‌ها در سکوت فرو رفتند.

صبای قم فصل تا این جای کار فصل پرفرازونشیبی را سپری کرده و با تغییر بی‌رویه مربی نتوانسته خود را به یک ساحل امن در لیگ یک برساند که البته علت تمام این مسائل نبود دلسوز در ورزش قم است.

دیگر هیچ نام و نشانی از آن تیم مدعی و آسیایی در قم باقی نمانده و این روزها به زنگ تفریحی برای سایر رقبا تبدیل‌شده و به نظر می‌رسد صبا نیز همان راه برق شیراز و پاس همدان را در پیش‌گرفته و  در حال محو شدن است.

این در شرایطی است که صبایی‌ها عصر روز سه‌شنبه در سیرجان برابر گل و گهر پنج‌بر یک گلباران شدند تا خطر سقوط را بیش‌ازپیش احساس کنند و بازهم سکوت مدیران ورزشی را شاهد هستیم تا این تیم نیز به‌آسانی سقوط کند.

یکی از مشکلات بزرگی که صبا را آزار می‌دهد بدهی‌های گذشته و مشکلات مالی است که دست این تیم را بسته است اما هیچ‌کس باور نمی‌کند استان قم با این‌همه پتانسیل اقتصادی همچون شهرک صنعتی شکوهیه، محمودآباد و منطقه اقتصادی سلفچگان نتواند یک تیم را اداره کند.

رضا ملکی مربی سابق دروازه‌بان‌های صبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم درباره وضعیت فعلی صبا اظهار داشت: در حال حاضر نه اداره کل ورزش و جوانان و نه هیئت فوتبال قم قادر به مدیریت تیم نیستند چون در بحران مالی قرار دارند.

پیشکسوت فوتبال قم افزود: چنان چه صبا به دسته‌های پایین‌تر سقوط کند مطمئن باشید تا 50سال دیگر اثری از فوتبال قم در کشور وجود نخواهد داشت.

برخلاف آنکه برخی مسئولان گمان می‌کنند صبا هیچ حاصلی برای قم نداشته و امروز بی‌اعتنا از کنار این مسئله عبور می‌کنند فراموش کرده که عکس‌های یادگاری بسیار در مواقع اضطراری با صبا گرفته‌اند.

یادمان باشد صبا می‌توانست یک برند برای قم و ورزش قم باشد این مسئولان بودند که با سوء مدیریت خود فرصت طلایی را از دست دادن تا در سال‌های آینده غبطه بخورند.

گزارش رضا سپاهی