کد خبر ۵۶۵۹۱ ۵۳۲ بازدید انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۸
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم عنوان کرد؛

میوه شب عید در 28 غرفه در سطح شهر توزیع میشود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت:بر اساس نیاز استان، میوه شب عید تهیه شده است که در ۲۸ غرفه در نقاط مختلف سطح شهر توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبر قم، محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم،گفت: بر اساس نیاز استان، میوه شب عید تهیه شده است که در 28 غرفه در نقاط مختلف سطح شهر توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه زمان عرضه و قیمت میوه شب عید بر اساس تصمیم گیری ستاد تنظیم بازار در روزهای آینده اعلام خواهد شد، ادامه داد: غرفه‌ها موظف هستند از 20 اسفندماه سال جاری آماده خدمت رسانی باشند.

وی بیان کرد: درخواست تهیه یک هزار تن پرتقال و 350 تن سیب صورت گرفته بود که در حال حاضر 518 تن پرتقال و 350 تن سیب خریداری شده و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود.

طلایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع گوشت مرغ و تخم مرغ در ایام نوروز افزود: قیمت تمام شده مرغ منجمد هر کیلو 63 هزار ریال و هر شانه تخم مرغ 126 هزار ریال است و قیمت گوشت مرغ گرم نیز طبق تصمیم کارگروه تنظیم بازار اعلام خواهد شد‌.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم همچنین از فعالیت کشتارگاه‌ها در ایام نوروز 97 در قم خبر داد وتصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تعدادی از کشتارگاه‌های دام و طیور به صورت نوبتی فعالیت خواهند کرد تا کمبودی در بازار نباشد.

طلایی ادامه داد: با اقدام‌های صورت گرفته مشکلی در عرضه میوه، گوشت قرمز و مرغ در سطح استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی میوه شب عید مطابق ابلاغیه وزارت جهاد کشاورزی در مهرماه سال 96 افزود: در خرید و تهیه میوه شب عید دقت کافی اعمال شده و مصرف کنندگان هیچ گونه نگرانی بابت کیفیت آن نداشته باشند.