کد خبر ۵۶۷۲۷ ۱۸۶ بازدید انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵
امام‌جمعه قم:

باید با دغدغه کسانی که مورد اهتمام رهبری هستند مورد توجه قرار داد و در جهت حل آنها همت گماشت

آیت‌الله سعیدی اظهار داشت: شخصیت‌هایی مانند سردار سلیمانی، فرماندهان، و روحانیون افرادی بوده که مورد توجه و اهتمام مقام معظم رهبری هستند باید از نکات و مطالبه‌های رهبری که در سخنرانی‌های مختلف بیان داشته می‌شود، دغدغه‌های اصلی را پیداکرده و در جهت حل آن‌ها حرکت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت‌الله سید محمد سعیدی صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: باید به اصل اولویت‌بندی در اجرای امور پایبند بود.

وی افزود: در اجرا و تصمیم‌گیری باید اولویت‌های اساسی کشور را به سمت و جهتی سوق داد که از دغدغه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری باشد، ضرورت اجرای برخی امور در کشور به‌خوبی احساس می‌شود اما باید به اهمیت اولویت انجام کارها توجه کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: در اجرا و برگزاری همایش‌ها باید به مطالبات مقام معظم رهبری توجه کرد چراکه عدم توجه به مطالبات مقام معظم رهبری خروجی‌های لازم را در کشور نمی‌تواند به‌جا گذارد.

امام‌جمعه قم با تأکید بر نقش سپاه پاسداران در دفاع و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد: سپاه پشتیبان اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی بوده که باید همواره تقویت شود، نگاه مثبتی نسبت به فعالیت‌های سپاه و بسیج در استان وجود دارد و نشست‌های مربیان صالحین نیز هر هفته در حرم مطهر برگزار می‌شود.