کد خبر ۵۶۷۸۵ ۱۷۷ بازدید انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

تقویت همکاری سپاه پاسداران با روحانیت موجب اقتدار نظام می‌شود

قم - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: پیوند دو نهاد بزرگ روحانیت و سپاه پاسداران می‌تواند ماندگاری انقلاب را به معنای واقعی حفظ کند و اقتدار آن را افزایش دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه سفر خود به قم و دیدار با مراجع تقلید اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سه مأموریت به روحانیت سپاه واگذار کرده است که عبارت‌ هستند از ارتقای معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی و انقلابی.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب برای تحقق این مأموریت‌ها راه‌کارهایی هم ارائه کردند که با علما، مراجع و حوزه‌های علمیه باید ارتباط برقرار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، عنوان کرد: دستانمان به سوی مراجع تقلید بلند است تا با راهنمایی‌های خود ما را تغذیه کنند تا بتوانیم ما نیز سپاه را تغذیه کنیم.

وی گفت: پیوند دو نهاد بزرگ روحانیت و نهاد مقدس سپاه پاسداران می‌تواند ماندگاری انقلاب را به معنای واقعی حفظ کند و اقتدار آن را روز به روز افزایش دهد.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه حدود ۲ هزار روحانی رسمی در سپاه پاسداران وجود دارد، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای ازجمله فعال‌سازی بسیج اساتید حوزه‌های علمیه دنبال شده است و اکنون در حوزه‌های علمیه قم، مشهد، اصفهان بسیج اساتید با برنامه‌های خوبی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سپاه برای ماندگاری به ارتباط با روحانیت نیاز دارد، گفت: ما آمادگی داریم که وضعیت موجود جامعه را به مراجع تقلید گزارش داده و نسخه‌های شفابخش علما را به بدنه سپاه و بسیج منتقل کنیم.