کد خبر ۵۷۰۲۷ ۲۵۵ بازدید انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

اعتبار چهارماه هیات‌های ورزشی تا نیمه فروردین واریز می شود/ تعمیر، تجهیز و محوطه سازی مجموعه ورزشی شهید حیدریان در سال ۹۷

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اعتبار چهارماه ابتدایی سال 1397 هیات‌های ورزشی تا نیمه فروردین واریز می شود تا بدون هیچ گونه دغدغه‌ی برنامه‌های خود را به اجرا بگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، حسن عابدی در گردهمایی اعضای ستادی اداره کل ورزش و جوانان و مسولین هیت‌های ورزشی استان قم ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در سطح هیئت های ورزشی استان در سخنانی اظهار داشت: اعزام به تمامی مسابقات قهرمانی کشوری یکی از اولیت های ما در اداره کل است که می بایست  از سوی هیات‌ها به صورت کامل انجام شود.

وی با بیان این که همفکری و مشورت باهم، مسائل را به راحتی حل می کند تصریح کرد: از هیات کشتی بابت پیگیری برای بازگرداندن مسابقات بین المللی جام یادگار به قم باید قدردانی کرد و ما برای سال آینده نیز آمادگی کامل داریم تا ازاین رویداد بی نظیر بین المللی شرایط میزبانی را فراهم کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان قم باطرح این مطلب که ورزش قم در سال 96 شاهد رشد چشمگیر موفقیت در عرصه ورزش قهرمانی بوده است گفت:  اعتبار واریزی به هیات‌ها در بخش بانوان می بایستی تمام و کمال در همین بخش هزینه شود.

عابدی ادامه داد: در ورزش همگانی شاخص‌هایی بسیار خوبی داشته ایم و در بعد فرهنگی تشکیل کمیته‌های فرهنگی در هیئت های ورزشی اقدام بسیار ارزنده ای بوده که درسال گذشته محقق شد.

وی افزود: تعامل با فدراسیون‌های ورزشی برای گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و برگزاری اردوهای مختلف تیم‌های ملی در قم باید از سوی هیئت های ورزشی به صورت هدفمند دنبال بشود و مجموعه اداره کل در این زمینه حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز کرد: تعمیر، تجهیز و محوطه سازی مجموعه ورزشی شهید حیدریان در سال ۹۷ با توجه به این که برآورد هزینه آن صورت گرفته و بودجه لازم برای انجام آن تامین شده است به اجرا گذاشته خواهد شد.

عابدی با اشاره به این که برگزاری لیگ های استانی باید مجدانه در دستور کار هیئت های ورزشی باشد مطرح کرد: در سال 97 مجموعه ورزشی پیامبر اعظم(ص) در محله شاه سیدعلی به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم با حمایت های صورت گرفته از سوی وزیر ورزش و استاندار قم بتوانیم مجموعه 4500 نفره ورزشی امام رضا(ع) در پردیسان را نیز افتتاح کنیم.

وی اعلام کرد: خیلی از اعتبارات مورد نیاز هیئت های ورزشی برای سال آینده تامین شده است و ما با توجه به مصوبات ستاد بازی های آسیایی و المپیک، آمادگی اعزام ورزشکاران دارای شانس مدال در رقابت های المپیک واملپیک آسیایی را به اردوهای خارج از کشور نیز داریم.