کد خبر ۵۸۰۸۱ ۱۶۶ بازدید انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲
مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم:

مقدمات خواهرخواندگی شهرهای قم و نبطیه لبنان فراهم شده است

قم - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم گفت: مذاکراتی با مسئولان شهر نبطیه صورت گرفته تا خواهرخواندگی قم با این شهر لبنانی صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا عابدی خرسند شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد برگزاری هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در کنار برپایی هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان مباحث و تعاملات بین دو شهر نبطیه محل برگزاری نمایشگاه و شهر مقدس قم مهم است.

وی ابراز داشت: مذاکراتی با مسئولان شهر نبطیه صورت گرفته تا خواهر خواندگی قم با این شهر لبنانی صورت گیرد و در ادامه سرمایه‌گذاری و مباحث اقتصادی دنبال شود.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری قم افزود: در حاشیه برپایی هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان تلاش می‌شود تا نشستی با حضور مسئولان شهری قم و شهرداران بخش بیروت لبنان برگزار شود که در همین راستا جزوه‌هایی در خصوص زمینه‌های سرمایه‌گذاری در قم به زبان عربی تهیه شده و آمادگی میزبانی از سرمایه‌گذاران لبنانی در قم وجود دارد.

وی همچنین بیان داشت: شهرداری قم اقلام فرهنگی را نیز برای مخاطبان نمایشگاه آماده کرده و به عنوان بازوی اجرایی این نمایشگاه آمادگی لازم را دارد.