کد خبر ۶۰۳۲۸ ۲۳۸ بازدید انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶
در گفت وگویی مطرح کرد؛

تکذیب اظهارات آیت‌الله مقتدایی در مورد دولت روحانی

عضو جامعه‌مدرسین ضمن تکذیب جمله منتسب به خود مبنی بر این که «مخالفت با دولت به معنای مخالفت با امام زمان(عج) است» با انتقاد از بداخلاقی برخی رسانه ها افزود: سخن ما این بود که مخالفت با اصل نظام مخالفت با امام زمان(عج) است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، آیت الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تکذیب جمله منتسب به وی مبنی بر این که «مخالفت با دولت به معنای مخالفت با امام زمان(عج) است»، توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

وی با انتقاد از بد اخلاقی برخی رسانه ها افزود: سخن ما این بود که مخالفت با اصل نظام مخالفت با امام زمان(عج) است نه این که مخالفت با دولت اینگونه باشد، ما نسبت به جناب آقای روحانی انتقاداتی داریم و انتقال داده ایم.

نماینده خبرگان رهبری اظهار داشت: بنده در سخنان خود گفتم که مخالفت با نظام و دولت حقه اسلامی حرام است و مطابق رضای الهی نیست اما این سخن را تبدیل به این کردند که مخالفت با دولت آقای روحانی مخالفت با امام زمان(عج) است.

وی ادامه داد: مراد بنده مخالفت با نظام اسلامی و الهی و حکومت اسلامی است که دولت حقه هم نامیده می شود نه دولت اصطلاحی، دولت حق حکومت اسلامی است و مخالفت با آن حرام بوده و مطابق رضای الهی، پیامبر و امام زمان(عج) نیست.

آیت الله مقتدایی تأکید کرد: اصلا بنده اسمی از آقای روحانی نبردم اما متأسفانه خبر به گونه ای دیگر منتشر شد، انتظار می رود که رسانه در انتشار اخبار رعایت امانت داشته باشند و اخلاق را رعایت کنند.