کد خبر ۶۰۴۳۶ ۲۶۳ بازدید انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۹

تقدیر جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی استان قم از حاتمی کیا

در راستای ارج‌گذاری نسبت به آثار ارزشی ابراهیم حاتمی کیا، جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی از وی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم، اکران فیلم ارزشی به‌وقت شام با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم، مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم و دبیر جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی، ابرهیم حاتمی کیا کارگردان این اثر سینمایی، مادر شهیدان زین‌الدین، حجت السلام‍‌ والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جمع پرشوری از علاقه‌مندان به هنر هفتم در سینما تربیت برگزار شد.

 

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان دبیر جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاسی از اقدامات و فعالیت‌های این کارگردان ارزشی تقدیر کرد.

 

در این لوح سپاس آمده است: "مسیر فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، گام‌هایی محکم و استوار و دلی سرشار از انگیزه و امید می‌طلبد؛ دلی که نه‌تنها از سرزنش ملامتگران نهراسد، بلکه موجب ناامیدی بدخواهان و مایه‌ی دلگرمی باورمندان به این طریق باشد.

برادر گرامی جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا

گام‌های پیوسته و استوار شما را در مسیر «فرهنگ و صف‌آرایی فرهنگی در مقابل دشمن» ارج نهاده و توفیق روزافزون شما را در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب، از خداوند منان خواستاریم."