کد خبر ۶۰۴۵۱ ۲۲۶ بازدید انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

قم- ایرنا- پیکر مطهر یک شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، عصر چهارشنبه با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، در این مراسم باشکوه خانواده معظم شهدا، ، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح استان قم، فضلا، طلبه ها و استادان حوزه علمیه، کسبه و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
پیکر مطهرشهید حریم ولایت و امامت، بعد از وداع مردم شهید پرور قم و خانواده اش، از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم حضرت معصومه (س) با نوحه خوانی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) تشییع شد.
تصاویری از رشادت های این شهید که به تازگی در سوریه به شهادت رسیده بود در دستان مردم قم قرار داشت و آنها با شاخه های گل پیکر پاک این شهید را گلباران کردند.
پیکر مطهر این شهید پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی کریمه اهل بیت (ع)و اقامه نماز توسط آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای خاکسپاری به قطعه 31 بهشت معصومه(س) انتقال داده شد.
مشایعت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، ضمن محکوم کردن جنایت های تکفیری ها در کشورهای منطقه بویژه سوریه خواستار اتحاد مسلمانان برای مقابله دسیسه های دشمنان شدند.
/8138/ 6133/