کد خبر ۶۲۹۸۵ ۵۱۵ بازدید انتشار : ۱۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷

غیاثی هدایت تیم الماس شهر را به عهده گرفت

كاپيتان سابق تيم فوتسال صبای قم هدايت تيم الماس شهر را در فصل جديد رقابت مدعيان صعود به ليگ برتر فوتسال باشگاه‌های كشور بر عهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ در شرایطی که دوره جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران از نیمه دوم سال جاری آغاز می‌شود اما نماینده قم در این رقابت‌ها استارت رسمی آماده‌سازی خود را زده است.

این تیم با نام جدید الماس شهر در مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های ایران به میدان می‌رود، تیمی که سال گذشته با نام هیأت فوتبال قم در لیگ برتر حضور داشت و با مدیریتی بسیار ضعیف، نتایج دور از انتظار و عملکردی سطح پائین، به دسته اول سقوط کرد.

بدین‌ترتیب تیم فوتسال الماس شهر در دوره جدید لیگ دسته اول فوتسال برای بازگشت نماینده قم به لیگ برتر گام به میدان می‌گذارد، به همین منظور مسئولیت هدایت تیم الماس شهر به فوتسالیست خوش‌نام قم یعنی سیدوحید غیاثی سرمربی سابق تیم‌های صبای قم، یاسین‌پیشرو قم، ماهان‌تندیس قم و آتلیه‌طهران قم سپرده شد.

غیاثی یکی از چهره‌های موفق تاریخ فوتسال قم است که سابقه بازی در تیم‌های مختلف باشگاهی ایران نظیر ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم، ماهان‌تندیس قم و دبیری تبریز را دارد و از اوایل دهه 1390 در عرصه مربیگری این رشته ورزشی فعالیت می‌کند و با تیم آتلیه‌طهران قم در سال 1395 به لیگ برتر صعود کرد.

بعد از قطعی شدن حضور تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در مسابقات فصل 1397 لیگ برتر فوتسال کشور، به دنبال استقبالی که مدیریت کارواش الماس شهر از سرمایه‌گذاری در فوتسال و تیم‌داری در لیگ دسته اول ایران داشت، امتیاز تیم دسته اولی فوتسال قم به الماس شهر واگذار شد.

سایر اعضای کادر فنی تیم فوتسال الماس شهر قم در مسابقات فصل 98 – 1397 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، فرید نقش‌بند به عنوان مربی، محسن گودرزی به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها، سعید برقعی به عنوان مدیر تیم، حمید قرنلی به عنوان مشاور و ابراهیم درتاج به عنوان مربی بدن‌ساز و پزشک هستند و این نفرات قرارداد خود را با تیم الماس شهر در هیأت فوتبال استان قم به ثبت رساندند.

انتهای پیام /ح

كاپيتان سابق صبا سرمربی الماس شهر شد