کد خبر ۶۳۳۱۴ ۱۴۴ بازدید انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

هدف دشمن در شرایط کنونی اختلاف افکنی و دوقطبی سازی در جامعه است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هرگاه در مقابل دشمن ایستادیم توانسته ایم از منافع خود دفاع کنیم، گفت: هدف دشمن در شرایط کنونی تلاش برای مایوس کردن مردم و اختلاف افکنی و دوقطبی سازی در جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله فقیهی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هزینه تسلیم شدن در برابر دشمن به مراتب بیشتر از ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: با توجه به تجربیات قبل و بعد از انقلاب هرگاه ما در مقابل دشمن ایستادیم و در برابر او متحد و یکصدا شدیم توانستیم از منافع خود دفاع کنیم.

وی ادامه داد: هرگاه به هر دلیلی در مقابل دشمن وادادگی داشتیم او گستاخ شده و ضربه اش را هم خوردیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمنی دشمنان همیشه هست ، گفت: مشکل دشمنان ایران اسلامی با نظام و یا انقلاب اسلامی نیست آنها با ملت ایران مشکل دارند چرا که ملت ایران زیر بار حرف زور و بی منطق نمی رود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کنونی کشور، بیان داشت: مردم با تلاش کنند تا در مصرف بهینه انرژی در کشور به دولت کمک کنندو همچنین فرهنگ مجاهدت را در جامعه نهادینه کنند البته در ابتدا باید مسئولان زمینه این مسئله را فراهم کنند.

آیت الله فقیهی با اشاره به اینکه مسئولان در این شرایط سخت نباید از اقشار ضعیف و مستمند جامعه غافل شوند، گفت: هدف دشمن در شرایط کنونی تلاش برای مایوس کردن مردم و اختلاف افکنی و دوقطبی سازی در جامعه است و حال آن که اگر متحد و یکپارچه باشیم و از رهنمودهای مقام معظم رهبری در عمل تبعیت کنیم، ان شاالله پیروزی و نصرت الهی از آن ما خواهد بود و این دوران سخت را نیز به سلامت خواهیم گذراند.

وی خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که ما هر گاه ایستادگی کرده و در داخل وحدت داشته ایم، دشمن در تحقق اهداف و برنامه‌هایش شکست خورده و این ملت ایران بوده که همچون همیشه سرافراز و پیروز بوده است.