کد خبر ۶۵۵۹۱ ۳۴۳ بازدید انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲
مدیر کل میراث فرهنگی قم خبر داد:

برق رسانی به منطقه گردشگری دشت بهشت قم

مدیرکل میراث فرهنگی از عملیات برق‎رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت خلجستان قم خبر داد.

برق رسانی به منطقه گردشگری دشت بهشت قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛حمید یزدانی، مدیرکل میراث‌ فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری قم در بازدید منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت در خلجستان اظهار کرد: فاز دوم برق رسانی به منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در حال انجام است.

وی افزود: ۱۲ منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت در استان قم وجود دارد. که از این تعداد ۳ منطقه آن در بخش خلجستان قرار گرفته است.

یزدانی گفت: دشت بهشت پس از دهکده سلامت صبا دومین منطقه نمونه گردشگری بخش خلجستان است که در حال ساخت می باشد و ما امروز برای حل مشکلات آن، به این منطقه آمده ایم.

وی بیان کرد: منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت در منطقه خوش آب و هوای خلجستان قرار گرفته است که در آینده نزدیک این دهکده بسیار زیبا به مقصد گردشگران داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی عنوان کرد: با سیاست‌های حمایتی که سازمان میراث‌فرهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است امیدوار هستیم تا بتوانیم از طریق جذب گردشگر، در اشتغالزایی و کسب درآمد اقتصادی و توسعه استان قم گام‌های بلند و استوار برداریم.