کد خبر ۶۵۶۰۷ ۱۹۲ بازدید انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
نماینده مردم قم خطاب به آذری‌جهرمی:

آقای وزیر گرانی بسته‌های اینترنت موبایل حق الناس نیست؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در توئیتر با خطاب قرار دادن وزیر ارتباطات نسبت به گرانی‌ بسته‌های اینترنت موبایل واکنش نشان داد.

آقای وزیر گرانی بسته‌های اینترنت موبایل حق الناس نیست؟به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد امیرآبادی فراهانی دبیر هیئت رئیسه مجلس دهم، نماینده مردم قم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در توئیتر خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشت: 

"جناب آقای جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات؛
به یاد دارم ، شما در مصاحبه ای گفته بودید: افت کیفیت اینترنت حق‌الناس است..!
آیا گرانی بی سر و صدای بسته های اینترنت موبایل و توجیه اپراتورها حق الناس نیست؟".

آقای وزیر گرانی بسته های اینترنت موبایل حق الناس نیست؟

پیش از این  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه یکی از جلسات هیات دولت در رابطه با کیفیت اینترنت بیان کرده بود:ما افت سرعت نداشته‌ ایم، اما شاهد کاهش کیفیت بودیم که امیدواریم به زودی برطرف شود، افت کیفیت اینترنت حق‌ الناس است.

آذری جهرمی در رابطه با بحث کیفیت اینترنت توضیح داده بود: کیفیت، دو بحث دارد. بحث اول کیفیت ارائه خدمات شرکت‌ های اینترنتی است که همواره بحث بر سر این موضوع وجود داشته است. بحث دوم  افت کیفیت  به  اثر فیلترینگ برروی  اینترنت برمی گردد. همه این موضوعات مورد توجه است، چرا که افت کیفیت سرویس بخشی از حق‌ الناس است و ما برای حل این موضوع جدیت داریم.این مطالبه به حق مردم را پیگیری می‌ کنیم و امیدواریم به سرانجام مطلوبی برسد.