کد خبر ۶۵۷۳۶ ۳۴۵ بازدید انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴

2 پایگاه پلیس آگاهی به‌زودی در قم افتتاح می‌شود‌

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از افتتاح 2 پایگاه آگاهی در قم خبر داد و گفت: پایگاه شماره یک آگاهی هفته آینده در منطقه پردیسان قم افتتاح و دومین پایگاه یک ماه و نیم بعد در داخل شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در دیدار با اعضای شورای شهر قم که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قم برگزار شد، با بیان جایگاه و اهمیت شهر قم اظهار داشت: قم به‌دلیل جایگاه خاصش از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و این حساسیت نسبت به شهرهای دیگر بسیار بیشتر است.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی بنا را بر این گذاشته که چند اولویت در قم برایش مهم‌تر باشد، اولویت نخست بحث آسایش و آرامش مردم بوده که این خود در ابعاد مختلف تعریف‌شده و برای تأمین آسایش مردم باید در برابر آسیب‌های اجتماعی و جرائمی که وجود دارد تلاش کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم مسئله ترافیک و راهوری شهر را مورداشاره قرار داد و گفت: مسائل ترافیکی قابل‌تفکیک از مسائل امنیتی نیست، در کنار طرح‌ها و برنامه‌هایی که وجود دارد باید توجه به نیروی انسانی این بخش شده و فرماندهی نیروی انتظامی کشور قول تزریق نیروی انسانی در بخش ترافیکی و راهوری شهر را داده است.

سردار آقاخانی با اشاره به بحث ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتباط آن با دستگاه‌های دیگر ادامه داد: مردم باید مبارزه با مواد مخدر و کشف آن را در جامعه احساس کنند، همچنین آنچه امنیت استان را به هم می‌زند بحث خرده‌فروشان مواد مخدر است که باید آن را موردتوجه قرار داده و برخورد جدی شود.

وی با اشاره به مبحث توسعه رده‌های نیروی انتظامی گفت: شهرستان قم ستاد ندارد حتی یک صبحگاه و یا آماده‌باش نمی‌توان برای آن برگزار کرد، تا چند روز آینده در میدان شهید محلاتی ستاد شهرستان افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از افتتاح دو پایگاه آگاهی در قم خبر داد و گفت: پایگاه شماره یک آگاهی هفته آینده در منطقه پردیسان قم افتتاح و دومین پایگاه یک ماه و نیم بعد در داخل شهر راه‌اندازی می‌شود.

سردار آقاخانی با تأکید بر ارتباط نیروی انتظامی با 26 دستگاه اجرایی استان بیان کرد: یکی از این پتانسیل‌ها شورا است و باید در راستای هم‌افزایی و همکاری بیشتر تلاش شود.