کد خبر ۶۶۲۲۱ ۱۰۹۸ بازدید انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۱
امیرآبادی و ذوالنوری، مخالف و لاریجانی موافق لایحه CFT؛

تصاویر/ حضور فعال نمایندگان قم در نشست بررسی لایحه CFT

نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، امروز در بررسی لایحه CFT، حضور فعالی داشتند و بخشی از حواشی امروز به نمایندگان قم "علی‌لاریجانی"، رئیس مجلس، "احمد امیرآبادی فراهانی"، عضو هیئت رئیسه و "مجتبی‌ذوالنوری"، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی اختصاص داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس مطرح شد و نمایندگان با 143 رای موافق 120 رای مخالف و 5 رای ممتنع از مجموع 270 نماینده حاضر با آن موافقت کردند.


"مجتبی ذوالنوری"، نماینده کمیسیون امنیت ملی در حال قرائت گزارش این کمیسیون بود که ذوالنور با رفتن به سمت تریبون می گفت بایستی نظرات مخالفین هم در گزارش می آمد که لاریجانی گفت: این مصوبه کمیسیون است نه نظر شخصی.

"مجتبی ذوالنوری"، هم چنان به فریادهای خود ادامه داد و گفت: دروغ است.


بعد از اعلام اسامی موافقان و مخالفان کلیات لایحه CFT، "احمد امیرآبادی فراهانی"، عضو هیات رئیسه مجلس گفت که دو نامه با ۱۷ و ۴۰ امضا به هیات رسیده تا براساس مواد ۱۲۴ و ۱۳۰ آیین نامه، رای گیری درباره این لایحه به صورت علنی باشد.

"علی لاریجانی"، رئیس مجلس گفت: طبق این مواد رای گیری با ورقه و آشکار انجام می‌شود.

نمایندگان با ۱۱۷ رای موافق، ۱۱۱ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع از مجموع ۲۶۴ نماینده حاضر در مجلس مخالفت کردند که رای گیری به صورت علنی باشد.

 

 

آلبوم تصاویر که توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شده را در پائین همین گزارش ببینید: