کد خبر ۶۶۳۵۱ ۱۱۳ بازدید انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح نیروگاه 6 مگاواتی قم مطرح کرد:

اجرای 764طرح در حوزه های آب، برق و فاضلاب استان قم

وزیر نیرو گفت: تعداد طرح های این وزارتخانه در حوزه های آب، برق و فاضلاب در استان قم 764مورد می باشد که در راستای اجرای این طرح ها 460 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، رضا اردکانیان صبح امروز در حاشیه افتتاح نیروگاه 6 مگاواتی قم در جمع خبرنگاران از افتتاح 13 پروژه صنعت برق و نیروگاه‌های مولد در استان قم در آینده خبر داد و اظهار داشت:  برای طرح های آینده در این بخش نیز 107 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد:تعداد طرح های این وزارتخانه در حوزه های آب، برق و فاضلاب در استان قم 764مورد می باشد که در راستای اجرای این طرح ها 460 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه سیاست وزارت نیرو استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در سرمایه گذاری نیروگاه های برق و همچنین آب و فاضلاب است، بیان کرد: در تلاش هستیم در راستای اجرای این سیاست نیازهای صنایع و واحدهای تولیدی را تامین کنیم.

وی افزود: امروز الگوی مصرف در جامعه غلط است و  در چنین شرایطی هر اندازه هم که در خصوص تامین برق مورد نیاز سرمایه گذاری صورت گیرد نتیجه ای عکس حاصل خواهد شد.

اردکانیان با اشاره به اینکه کشور به 8 هزار مگاوات برق نیاز دارد، خاطرنشان کرد:  احداث 26 نیروگاه برای تامین این نیاز در حال انجام است.