کد خبر ۶۶۹۴۷ ۴۲۵ بازدید انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۹
نادر طالب زاده:

حضور لوییس فراخان در ایران دولت آمریکا را عصبانی کرده است

کارشناس و تحلیلگر مسایل بین المللی و حوزه رسانه تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی حضور لوییس فراخان در ایران باعث عصبانیت مقامات آمریکایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی خبرقم (قم‌نا)، نادر طالب زاده دوشنبه شب طی سخنانی در همایش "افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم" که در مصلی قم برگزار شد، با بیان این که لوییس فراخوان ، رهبر مسلمانان سیاه پوست آمریکا در مقطع حساسی به کشور ما و شهر مقدس قم سفر کرده است، اظهار داشت: وی حقیقتاً دارای محبوبیت و جایگاه بالایی در آمریکاست به طوری که در برنامه های مهم و ملی در این کشور ، وی در کنار رؤسای سابق آمریکا و مقامات بلندپایه قرار می گیرد و این به خاطر آن است که جمعیتی حدود 45 میلیون نفر همراه و هم‌دل با وی هستند و حتی بسیاری از مسیحیان برای ایشان احترام خاصی قائل هستند.



وی افزود: در شرایطی که دونالد ترامپ تحریم‌های سنگینی علیه کشور ما مقرر کرده، حضور لوییس فراخوان در ایران بسیار حایز اهمیت است به خصوص این که وی دیدارهایی با مقامات و شخصیت های کشورمان به خصوص مقام معظم رهبری هم داشته است.



طالب زاده همچنین خاطرنشان کرد: رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا یک شخصیت مردمی و دارای فضل و دانش است که مطالعات گسترده مذهبی و حتی هنری دارد و حضور وی در ایران باعث عصبانیت سران آمریکا شده است.