کد خبر ۶۶۹۷۲ ۱۸۷ بازدید انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

حجت‌الاسلام قمی: سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه پژوهش فرهنگ و هنر کوتاهی نخواهد کرد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: وقتی در حوزه مهمی مثل فرهنگ و هنر اعتقاد به پژوهش داشته باشیم به طور طبیعی ثمرات آن را هم خواهیم دید. ما در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز به همراه جمعی از معاونان، مدیران اجرایی و دستیاران خود ضمن بازدید از پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و انتشارات سوره مهر در نشست‌هایی مشترک با حضور مدیران و مسئولان آن دو بخش طی سخنانی گفت: وقتی در حوزه مهمی مثل فرهنگ و هنر اعتقاد به پژوهش داشته باشیم به طور طبیعی ثمرات آن را هم خواهیم دید. ما در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد. به فضل خداوند عالم گام بلندتر،محکم‌تر و نیرومندتری در فصل نوین حرکت سازمان تبلیغات اسلامی برخواهیم داشت.

وحید یامین‌پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی نیز خواستار برگزاری جلسه ماهانه مباحثه علمی با حضور پژوهشگران و کارشناسان پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی و رییس سازمان تبلیغات اسلامی شد.

در این نشست هر یک از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف انتشارات سوره مهر به ارائه گزارش عملکرد و تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف این انتشارات در حوزه‌هایی مثل تولید، انتشار، توزیع و فروش کتاب و تشریح دستاوردهای این انتشارات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پرداختند. 

انتهای‌پیام/