کد خبر ۶۶۹۷۷ ۲۰۰ بازدید انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۸

توقیف موتور سیکلت‌های پارک شده در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم در جلسه ساماندهی و بررسی وضعیت رفت و آمد و پارک موتور سیکلت‌ها در اطراف حرم مطهر ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت موجود اظهار کرد: با توجه به اختصاص پارکینگ‌های عمومی به زودی طرح توقیف و انتقال موتور سیکلت‌های پارک شده در محدوده خارج از پارکینگ‌های تعبیه شده با جدیدت اجرایی می‌شود و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادرگردیده است. وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور ک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر سلطانی معاون دادستان قم در جلسه ساماندهی و بررسی وضعیت رفت و آمد و پارک موتور سیکلت‌ها در اطراف حرم مطهر ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت موجود اظهار کرد: با توجه به اختصاص پارکینگ‌های عمومی به زودی طرح توقیف و انتقال موتور سیکلت‌های پارک شده در محدوده خارج از پارکینگ‌های تعبیه شده با جدیدت اجرایی می‌شود و دستورات قضایی لازم در این خصوص صادرگردیده است.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور کلیه ارگان‌ها و نهاد‌ها و سازمان‌های مربوطه از جمله پلیس راهور، شهرداری، بنیاد تعاون ناجا، سازمان حمل و نقل و ترافیک، نیروی انتظامی و ... در محل محل دادسرای قم برگزار شد و مصوب گردید که اقدامات لازم جهت اجرایی شدن این طرح از سوی هرکدام از سازمان‌ها به سرعت انجام پذیرد.

این مقام قضایی در انتها افزود: از انجایی که شهر مقدس قم میزبان زائرین و مشتاقان کریمه اهل بیت بوده و این طرح در راستای تامین امنیت پایدار، تسهیل در عبور و مرور اضطراری و امداد رسانی، زیبایی و نظم شهری و ... جهت رفاه حال شهروندان اجرایی می‌گردد.