کد خبر ۶۷۷۳۱ ۳۵۱ بازدید انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
مسئول بسیج دانشجویی استان قم خبر داد؛

سخنرانی مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم پیش از خطبه‌های نمازجمعه

مسئول بسیج دانشجویی استان قم گفت: این هفته و هم‌زمان با روز دانشجو مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم در 5 نماز جمعه‌ای که در سطح استان برگزار می‌شود، سخنرانی خواهند کرد که استکبارستیزی محور این سخنرانی‌ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود محبی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  بابیان این‌که بسیج دانشجویی برنامه‌های مختلفی به مناسبت 16 آذرماه برگزار کرده که در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در چند بخش برنامه داریم یکی از این بخش‌ها، گروه‌های جهادی است که هر هفته چند اردو در حاشیه شهر و روستاهای قم دارند.


وی ادامه داد: در بخش فرهنگی جشن‌های مختلفی در سطح دانشگاه‌ها برگزارشده است که با استقبال دانشجویان روبرو شده است.


محبی افزود: کرسی‌های آزاداندیشی زیادی نیز در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شد که حجت‌الاسلام تویسرکانی، ذوالنور و چند کارشناس سیاسی در این کرسی‌ها حضور داشتند.

 

وی ادامه داد: علاوه بر این 2 اردوی مشهد به همین مناسبت برگزار شد که بازهم این اردوهای معنوی با استقبال دانشجویان همراه بود.


مسئول بسیج دانشجویی استان قم تصریح کرد: این هفته و هم‌زمان با روز دانشجو مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های قم در 5 نماز جمعه‌ای که در سطح استان برگزار می‌شود، سخنرانی خواهند کرد که استکبارستیزی محور سخنرانی‌ها است.


وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های است که این هفته انجام خواهد شد هرچند که دانشجویان همواره این دیدارها را در دستور کاردارند.


محبی ابراز داشت: سخنرانی‌های نیز با حضور شخصیت‌های سیاسی در دانشگاه قم، دانشگاه مفید و سایر دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد و به‌عنوان‌مثال احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه صنعتی و آقای قدیری ابیانه در دانشگاه مفید به سخنرانی خواهند پرداخت.


وی به برنامه دانشگاه قم به مناسبت 16 آذر اشاره کرد و گفت: در دانشگاه قم امسال همه تشکلات یک شخصی را دعوت کرده است به‌عنوان‌مثال یک تشکل آقای مطهری را دعوت کرده و بسیج دانشجویی نیز به دنبال دعوت از آقای قالیباف برای سخنرانی در این دانشگاه است.


وی در بخش پایانی صحبت‌های خود تأکید کرد: روز 16 آذر روز استکبارستیزی است و جریانی کنونی که در دانشگاه‌ها راه افتاده این روز را تبدیل به‌روز جشن کرده‌اند که با معیارهای اصلی فاصله دارد و باید تغییر کند.