کد خبر ۶۸۵۵۶ ۷۱۴ بازدید انتشار : ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲
تصاویر بزرگداشت حماسه 9 دی در قم ؛

تکرار حماسه حضور مردم قم هم‌زمان با سراسر کشور

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ماه با حضور علماء، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.مردم قم با سردادن شعار و حمل پلاکارد از امریکا، انگلیس و اسرائیل و ایادی داخلی و خارجی آنان، اعلام برائت و انزجار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)؛ همزمان با سراسر کشور، مراسم گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی، با حضور علماء، روحانیون و اقشار مختلف مردم در مدرسه فیضیه قم برگزار شد‌.


در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی قم و اساتید حوزه برگزار شد، آیت‌الله سید احمد خاتمی نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری در اجتماع مردم قم در مدرسه فیضیه به سخنرانی پرداخت.


آیت‌الله مقتدائی (دبیر شورای عالی حوزه علمیه)، آیت‌الله اعرافی (مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور)، آیت‌الله حسینی بوشهری (امام جمعه موقت قم) و برخی مسئولان حوزوی و لشکری در این مراسم در کنار مردم قم حاضر شدند.


در این مراسم که ساعت 10 صبح امروز 9 دی ماه در مدرسه فیضیه برقرار شد، مردم قم با سردادن شعار و حمل پلاکارد از امریکا، انگلیس و اسرائیل و ایادی داخلی و خارجی آنان که در سال 88 کشور را در فضایی فتنه گون به آشوب کشاندند، اعلام برائت و انزجار کردند.