کد خبر ۶۹۰۱۶ ۴۰۹ بازدید انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷

لزوم هوشیاری مردم در مقابل مکر دشمنان

امام جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم دوری از اشرافی گری برای مسئولان گفت: مقام معظم رهبری فرمود: قول، امضا و تهدیدات دولتمردان آمریکایی هیچ اعتباری ندارد، مسئولان و مردم بایستی در مقابل مکر دشمنان هوشیار باشند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت اظهار داشت: کسی که واقعاً اهل نماز باشد ضمن عیب زدایی، حق دیگران را نیز رعایت نموده و با تقوای الهی به سرمنزل سعادت خواهد رسید.

وی افزود: بایستی از قرآن الهام گرفته و در تلاوت آن تداوم داشته باشیم چراکه ریسمان محکمی مابین آسمان و زمین و نسخه شفابخشی برای تمام بشریت است.

امام جمعه کوهدشت ضمن اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم به مناسبت قیام باشکوه ۱۹ دی عنوان کرد: قم سرچشمه اصلی انقلاب اسلامی ایران است، حضرت آقا فرمود: روحانیون، مراجع و مردم قم پشتوانه این حرکت مقدسی هستند که با رهبری الهی امام (ره) و باانگیزه قوی انقلابی به وجود آمد.

وی با اشاره به لزوم دوری از اشرافی گری برای مسئولان تصریح کرد: حضرت آقا فرمود: قول، امضا و تهدیدات دولتمردان آمریکایی هیچ اعتباری ندارد، مسئولان و مردم بایستی در مقابل مکر دشمنان هوشیار باشند.

طهماسبی نقش کلیدی مجلس و قوه قضائیه در جلوگیری از تضییع اموال عمومی را مهم برشمرد و گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی به‌زودی یک ماهواره که ساخت ایران است به فضا پرتاب خواهد شد که از این خبر آمریکا و اسرائیل به ترس و لرزه افتاده است.

وی با اشاره به گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد آگاهی، خضوع در مقابل مردم، شجاعت، بیان بصیرت برای مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌ها از خصوصیات نماز جمعه به شمار می‌رود.

امام جمعه کوهدشت آگاهی در مقابل طرح بی‌ثبات‌سازی و شایعه‌پراکنی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: به‌زودی فساد جهانی توسط خط مقاومت اسلامی ایران، عراق، یمن، سوریه برچیده خواهد شد.