کد خبر ۶۹۹۸۵ ۲۷۳ بازدید انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
امیرآبادی در راهپیمایی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی:

امروز مردم کار را تمام کردند

مردم آن وظیفه ای را که داشتند؛ به نحو احسن انجام دادند. از فردا دولتمردان تلاش کنند مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی، ضمن قدردانی از حضور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: امروز مردم کار را تمام کردند؛ آمدند و آن وظیفه ای را که داشتند، به نحو احسن انجام دادند. از فردا مسئولیت ما مسئولین به خصوص دولتمردان شروع می شود، از فردا دولتمردان تلاش کنند مشکلات مردم را حل کنند، فردا بنشینند، برنامه ریزی کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز مردم با تمام قدرت و توانشان با سرزندگی و نشاط به اولین روز دهه‌ی پنجم انقلاب ورود می‌کنند و جشن می‌گیرند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز مردم آمدند تا چشم احمق های درجه یک را کور کنند؛ آنهایی که دنبال این بودند که مردم جشن چهل سالگی انقلاب را نبینند؛ افراد احمقی مثل ترامپ و جان بولتون و پامپئو و نوکران منطقه شان مثل بن‌سلمان.

وی گفت: امروز مردم کار را تمام کردند؛ آمدند و آن وظیفه ای را که داشتند، به نحو احسن انجام دادند. از فردا مسئولیت ما مسئولین به خصوص دولتمردان شروع می شود، از فردا دولتمردان تلاش کنند مشکلات مردم را حل کنند، فردا بنشینند، برنامه ریزی کنند.

امیرآبادی با بیان اینکه این حضور واقعا مثال زدنی است، اضافه کرد: من سالیان سال است که در راهپیمایی ها حضور دارم، واقعا امسال مردم با تمام توان آمدند؛ علی‌رغم اینکه هوا هم بارانی بود اما آمدند اعلام کنند که ما انقلاب خودمان را دوست داریم، اگر هم مردم گرفتارند، در انتخابشان است نه در انقلابشان. امیرآبادی گفت: انقلاب دارد به مسیر خودش ادامه می دهد، انقلاب، انقلاب مستضعفین و محرومین بوده، انقلابی بوده که آرمانهایش ظلم‌ستیزی و عدالت‌ خواهی بوده است، و این در دنیا طرفداران زیادی دارد. در غرب هم می بینید، جنگی که در غرب شروع شده، جنگ فقیر و غنی است. امیدوارم مسئولین بنشینند و مشکلات مردم را برطرف کنند.

ایشان در پایان اظهار کرد: قطعا دشمنان ملت از این حضور نسبت به برنامه هایی که دارند باید بیشتر فکر کنند و بدانند که این ملت پشتیبان انقلاب هستند و اگر می خواهند در منطقه حرف برای گفتن داشته باشند، باید به این ملت احترام بگذارند و باید عزت این ملت را حفظ کنند. این ملت تا آخر پای انقلاب و نظام ایستاده اند و می ایستند.