کد خبر ۷۱۳۸۱ ۱۱۰ بازدید انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۴

100 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم می‌شود

معاون استاندار قم گفت: 100 دستگاه اتوبوس جدید و مدرن درون‌شهری ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی خریداری‌شده و این ناوگان هفته آینده و قبل از آغاز سال 98 وارد ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم می‌شود.

- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محسن بهشتی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بخش مهمی از مشکلات ناوگان حمل‌ونقل عمومی قم از هفته آینده برطرف می‌شود.

وی با تأکید بر نهایی شدن خرید 100 دستگاه اتوبوس درون‌شهری افزود: قرارداد و اقدامات نهایی برای خرید 100 دستگاه اتوبوس جدید درون‌شهری انجام‌شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تأکید کرد: 100 دستگاه اتوبوس جدید و مدرن درون‌شهری ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی خریداری‌شده و این ناوگان از هفته آینده و قبل از آغاز سال 98 وارد ناوگان اتوبوس‌رانی قم می‌شود.

بهشتی با اشاره به وضعیت نامطلوب ناوگان اتوبوس‌رانی قم ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ناوگان اتوبوس‌رانی قم بسیار نامناسب و فرسوده است، عمر این ناوگان به بیش از 8.5 سال رسیده است.

وی با تاکید بر وضعیت نامطلوب ورودی‌های قم خاطرنشان کرد: وضعیت ورودی‌های قم در حال حاضر به‌هیچ‌وجه مناسب نیست، برخی از اشکالات ترافیکی ورودی‌های قم تا ایام نوروز برطرف می‌شود.

210 اتوبوس در نوروز به گردشگران قزوین خدمت‌رسانی می‌کنندقیمت بلیت اتوبوس برون‌شهری در استان کرمانشاه 20 درصد افزایش یافتاتوبوس 2 طبقه روباز گردشگری در کرمان راه‌اندازی می‌شود

دبیر شورای ترافیک استان قم نیز با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی قم در استقبال از سال جدید، اضافه کرد: کمبود پارکینگ مهم‌ترین مشکل استان در استقبال از مسافران نوروزی است.

مقدم با تأکید برافزایش گشت‌های نامحسوس استان در نوروز 98 گفت: امسال 10 دستگاه خودروی شخصی برای کنترل نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان وارد فعالیت می‌شوند.

وی با اشاره به واگذاری بخشی از پروژه متوقف‌شده شهید کاظمی برای استفاده پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم ادامه داد: ظرفیت 700 پارکینگ در این پروژه در نظر گرفته‌شده و در روزهای پایانی سال وارد مدار استفاده خواهد شد.