کد خبر ۷۱۸۵۳ ۱۲۶ بازدید انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۶
معاون گردشگری قم خبر داد؛

رسیدگی شبانه روزی به شکایات مسافران نوروزی قم

معاون گردشگری قم از رسیدگی ۲۴ ساعته به شکایات و درخواست‌های مسافران نوروزی خبر داد.

رسیدگی شبانه روزی به شکایات مسافران نوروزی قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم، مختاری،معاونگردشگری قم گفت: در ایام نوروز به شکایات و درخواست های مسافران و زائران به صورت شبانه روزی رسیدگی می شود.

وی افزود:در ایام نوروز ۳۵ هتل، ۲۷ هتل آپارتمان، ۵۷ مهمان پذیر، ۱۶۶ خانه مسافر، ۱۲ مجتمع گردشگری داخلی، ۱۸ مجتمع گردشگری بیرونی، ۸۲ دفتر خدمات مسافرتی و ۶۴ واحد پذیرایی برای خدمات رسانی به زائران و مسافران نوروزی آماده سازی شده اند از همین رو در راستای خدمات رسانی مطلوب طرح‌های نظارتی به طور جدی اجرا می‌شوند.

مختاری با تاکید براینکه در قالب طرح‌های نظارتی در تلاشیم تا خاطرات خوبی برای مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) ثبت کنیم خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت ۴ تیم نظارت‌های روزانه، اداره کل میراث فرهنگی گشت‌های نظارتی شبانه را نیز در قالب ۳ تیم پیگیری می‌کند.

به گفته معاون گردشگری قم در نظارت‌های به عمل آمده با اعلام تذکر شفاهی و اخطار کتبی در صورت بی توجهی واحدها، تشکیل پرونده برای تعلیق یا تعطیلی واحد در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر نظارت‌های مختلف، شکایات و درخواست‌های مسافران از طریق سامانه کشوری ۰۹۶۲۹ و شماره تماس استانی ۳۷۶۰۳۴۱۴ دریافت و پیگیری می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه آمار و گزارش بازدید‌ها به صورت روزانه احصا و ثبت می‌شود گفت: از اول تا سوم فروردین ماه در مجموع ۱۱۴ بازرسی از سوی تیم‌های بازرسی صورت گرفته و تاکنون ۱۰ تذکر و ۱۱ اخطار کتبی صادر شده است.