کد خبر ۷۲۲۷۲ ۵۲۳ بازدید انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۷
رئیس پلیس آگاهی استان قم خبر داد

دستگيري سارقان حرفه اي غیر بومی منزل در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، به نقل از پایگاه خبری پلیس،  احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در استان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد مالباخته حین بازگشت به منزل متوجه تخریب درب کرکره ای پارکینگ،گاوصندوق و سرقت اموالی از قبیل طلاجات، مدارک شخصی به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال و یک دستگاه خودرو سواری " چانگان" شده است.

کرمی ادامه داد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، تحقیقات بیشتر را در این زمینه آغاز کردند.

 رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: ماموران پی بردند سارق که اهل یکی از استان‌های غربی کشور بوده سابقه حمل و نگهداری یک قبضه سلاح کلت کمری به صورت غیرمجاز را در پرونده خود داشته است.

کرمی بیان داشت: درادامه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی، متهم را در زادگاهش دستگیر و به استان قم منتقل کردند.

وی ابراز داشت: در بازجویی‌های پلیس آگاهی استان، نامبرده به 5 فقره سرقت منزل در سطح استان با همدستی  یک نفر از سارقان سابقه دار دیگر با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری "پژو 206"  اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.