کد خبر ۷۲۳۴۳ ۲۶۷ بازدید انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲

مردم قم در محکومیت اقدام آمریکا در ارتباط با سپاه راهپیمایی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: روز جمعه راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام اخیر ترامپ بعد از فریضه عصر برگزار می‌شود و لباس مقدس پاسداری در این راهپیمایی بین تمام مردم توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، نصرت‌الله لطفی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی که در سالن جلسات ساختمان اداری حرم مطهر برگزار شد اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ در ارتباط با سپاه پاسداران نشان از ضعف آن‌ها در معادلات منطقه است.

وی با انتقاد از برخی رویه‌های موجود در رابطه با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب افزود: برخورد جناحی و سلیقه‌ای در مورد بیانیه گام دون یکی از تهدیدات خطرناک در زمینه تبیین اجرای دقیق این سند بزرگ و مهم است که باید به‌شدت از آن خودداری شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برخی از چالش‌های پیش روی اجرای درست و کامل بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد: در کنار برخوردهای جناحی در زمینه بیانیه، تحریف بیانیه نیز از دیگر چالش‌های خطرناک اجرای درست این بیانیه در سطح استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم ادامه داد: برخوردهای احساسی از دیگر چالش‌های مهم در رابطه با این بیانیه است، این بیانیه باید به یک‌رویه ثابت در دستگاه‌های استانی تبدیل‌شده و به یک مقوله مقطعی و کوتاه‌مدت تبدیل نشود.

لطفی عنوان کرد: با حفظ تمام سلایق و عقاید می‌توان این بیانیه را به نحو شایسته‌ای در سطح استان دنبال کرده و در راستای راهکارهای عملیاتی آن حرکت کرد. به‌زودی دبیرخانه‌ای دائمی بزرگداشت انقلاب به دبیرخانه اجرایی گام دوم انقلاب تبدیل می‌شود.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: روز جمعه راهپیمایی سراسری در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام اخیر ترامپ بعد از فریضه عصر برگزار می‌شود.