کد خبر ۷۲۴۸۳ ۲۶۳ بازدید انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲

ميرصالحي سرپرست هیأت دوچرخه‌سواري قم/حججي رئيس جديد سه‌گانه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، هیأت دوچرخه‌سواری یکی از 44 هیأت ورزشی فعال در استان قم است که در قم علاقمندان زیادی دارد و به واسطه تنوع رشته‌های زیر مجموعه آن باشگاه‌های متعددی نیز در رده‌های سنی مختلف این رشته فعالیت می‌کنند، رشته‌ای که البته در بخش بانوان فعالیت کمرنگی دارد.

دوچرخه‌سواری قم در رقابت‌های مختلف کشوری به سهم خود موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم کسب کرده و دارای ورزشکار ملی‌پوش در مسابقات آسیایی نیز بوده ولی به دنبال استعفای رئیس این هیأت یعنی محمدکاظم حججی پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست وی، با تغییر در راس مدیریت خود مواجه شد.

حدود چهار سال قبل بود که با برگزاری مجمع انتخابات هیأت دوچرخه‌سواری استان قم در حضور رئیس فدراسیون این رشته و مدیر کل وقت ورزش و جوانان استان قم، محمدکاظم حججی با انتخاب اعضای مجمع این هیأت به عنوان رئیس جدید برگزیده شد اما حججی چند ماه پیش از پایان دوره چهار ساله ریاست خود از این مسوولیت کنار رفت.

تغییر در رأس مدیریت هیأت دوچرخه‌سواری استان قم در حالی ایجاد شد که محمدکاظم حججی رئیس این هیأت فعالیت‌هایی زیادی در زمینه توسعه رشته‌های جذاب زیرمجموعه این هیأت ورزشی نظیر کورسی و کوهستان داشت و خود نیز از قهرمانان و چهره‌های شاخص ورزش قم در این رشته بود که با حضور در انتخابات هیأت سه‌گانه قم رئیس جدید این هیأت شده است.

در پی این تغییر و تحولات در راس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم، اداره ‌کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت، افشین میرصالحی به‌ عنوان سرپرست در راس امور این هیأت قرار بگیرد.

افشین میرصالحی به واسطه فعالیت حرفه‌ای در رشته کشتی فرنگی و کسب افتخارات و مدال‌های متنوع از میادین داخلی و برون‌مرزی این رشته و همچنین برخورداری از تحصیلات عالیه در رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، از جمله چهره‌های شناخته شده و سرشناس ورزش قم به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 78002