کد خبر ۷۳۴۳۹ ۱۱۰ بازدید انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۵

تلاش براي تحول در واليبال قم با همكاري آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، از زمان انتخاب محمدمهدی حلوایی به عنوان رئیس جدید هیأت والیبال استان قم در روزهای پایانی سال 1397، فعالیت‌های چشمگیری توسط رئیس جدید برای توسعه و تحول این رشته توپی پرطرفدار در حال انجام است تا این رشته به جایگاه موفق گذشته خود بازگردد.

والیبالی‌ها که با تدابیر رئیس منتخب مجمع در تعامل با ارگان‌ها و بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی به دنبال راهکاری برای ایجاد فضا و امکانات مناسب و لازم برای پیشبرد بهتر اهداف خود هستند، امروز نشستی با معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم داشتند و طرفین بر همکاری دو جانبه با یکدیگر تاکید کردند.

 

رمضان‌بیگی: با همکاری 2 ساله به والیبال قم کمک می‌کنیم

مجتبی رمضان‌بیگی معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم در این نشست با تبریک انتخاب محمدمهدی حلوایی به عنوان رئیس جدید هیأت والیبال قم اظهار کرد: والیبال قم نیاز به احیا دارد و این مهم تنها با برنامه‌ریزی دقیق و کار هدفمند امکان‌پذیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش قم در بخش قهرمانی ورزش وارد نشده است اما با تفاهم‌نامه همکاری دو ساله می‌توانیم در زمینه‌های مختلف به هیأت والیبال استان قم کمک کنیم، ضمن اینکه حتما برای همگانی کردن والیبال با شهرداری، هلال‌احمر و سایر ارگان‌ها نیز تعامل داشته باشید.

 

حلوایی: مسوولان کمیته‌های هیأت فرهنگی هستند

محمدمهدی حلوایی رئیس هیأت والیبال استان قم نیز ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت والیبال قم بر همکاری دو جانبه با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: بسیاری از مسوولان کمیته‌های هیأت از عزیزان فرهنگی هستند و امیدواریم با تعامل بیش از پیش بتوانیم از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در راستای کمک به رشد و پیشرفت والیبال قم بهره بگیریم.