کد خبر ۷۳۴۵۴ ۸۶ بازدید انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰

کادر فنی نماینده قم در فوتسال تقویت می‌شود

تیم فوتسال لیگ برتری سوهان محمد سیما برای تقویت کادر فنی خود چند مربی دیگر را در اختیار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، پس از مشخص شدن وضعیت کادر فنی تیم سوهان محمد سیما قم و بر اساس لیست اعلامی سیدمهدی غیاثی سرمربی این تیم، چند بازیکن از فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کردند.

طی اعلام مسئولان این باشگاه، سوهانی‌ها به دنبال جذب چند گزینه غیربومی جهت تقویت نقاط مختلف تیم خود هستند، اما تاکنون خبری جذب یا نام آنها منتشرنشده است. باشگاه محمد سیما با هدف تقویت و تکمیل کادر فنی خود روز گذشته قرارداد خود را با دو گزینه بومی نهایی کرد.

در همین راستا، هادی بهرامی به‌عنوان مربی دروازه‌بانان و حسین گنجیان به‌عنوان مربی بدن‌ساز  برای فصل جدید به جمع یاران غیاثی پیوستند.

باشگاه سوهان محمد سیما قم به‌صورت رسمی اعلام کرد، در روزهای آینده تقویت کادر فنی و نیز معرفی عضو جدید هیئت‌مدیره این باشگاه در دستور کار قرار دارد و بازیکنان جدیدی نیز در آینده نزدیک قرارداد خود را با باشگاه محمد سیما منعقد خواهند کرد.

این در حالی است که مدیرعامل محمد سیما در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تمرینات تیم در هفته جاری  آغاز می‌شود و برای جانشینی وفایی، با طاها نعمتیان به توافق رسیدیم که امیدواریم جانشین خوبی برای وی باشد.

به گفته رسول قلی‌زاده تیم فوتسال سوهان محمد سیما از لحاظ هزینه در بین تیم‌های لیگ برتر فوتسال، رتبه پنجم یا ششم را در اختیار دارد که با توجه به کسب مقام‌های سال اخیر رتبه خوبی بود.

وی درباره جدایی علیرضا وفایی از جمع قمی‌ها گفت: علیرضا وفایی فصل گذشته خیلی از بازی‌ها ناجی تیم بود و از چنین بازیکنی نمی‌توان گذشت، وفایی حاضر بود با نصف مبلغ مس سونگون در قم بماند که نشد.

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد سیما درباره استعفا کریم بهرامی از هیئت‌مدیره باشگاه عنوان کرد: کریم بهرامی به اسرار من به تیم آمد اما یک‌باره تصمیم به استعفا گرفت و درخواست کرد فقط در سمت رئیس هیئت فوتبال به ما کمک کند اما جایگزین وی به‌زودی معرفی می‌شود.